Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vil spekulere i når vi får neste kortutvidelse? 

Usikker på om jeg skal brenne av litt av mitt hardt opptjente gull, eller om jeg skal spare det det til neste utvidelse.

Blizzcon er 4 og 5 november og det forventes at neste utvidelse blir snakket om. Er man litt optimist kommer neste utvidelse før 2016 er over

Lenke til kommentar

 

Prøvde meg på juksing og på arena, har aldri tapt så mye som jeg gjør nå.. Hearth arena er ikke noe greier >.<

 

Så det å skaffe seg kunnskap om hvilke kort som er bra og dårlig er juks? Det må jeg si var en spesiell tolkning..

 

Ja, arena pick med et program som forteller deg hva du skal trekke kaller jeg juks.

Lenke til kommentar

Hadde en relativt ille arena. Nesten ingen store minions. Av spells så jeg frost nova i utvalget to ganger. Totalt to 4-drops. Fikk to wins på ren smorc og det føltes likevel mer crap enn om jeg bare hadde gitt opp med en gang decken var ferdigdrafta.

 

Edit:

Er det litt optimistisk av meg å ville leke med Blade of Cthun og Shadowcaster i constructed? Hadde en fantastisk shadowcaster win i Nzoth-decken og føler meg litt grådig.

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Ja, arena pick med et program som forteller deg hva du skal trekke kaller jeg juks.

 

Hvorfor? Dette er jo ting du kan slå opp når som helst. Det er ingen regler som sier at det å lære seg hva som er gode og dårlige kort er juks, for det ville vært idioti. Om noe er dette en lettvint måte å lære seg hva gode og dårlige kort er, noe som er bra for både spillerne og spillet.

 

Om du brukte et program som viste deg motstanderens kort, da ville det vært juks. Regner med du ser forskjellen her?

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om hvilke kort som er gode, hadde det vært card ranking hadde det vært greit. Her er det et program som sier hva du skal velge utifrå va du har fra før.

 

Og igjen, hvordan er det juks? Sier du da at det å spille sammen med andre er juks, om de gir deg tips? Det er akkurat det samme som card ranking, altså eksperthjelp til å velge kort. Du kan erstatte dette programmet med kunnskap, så da sier det seg selv at det kan umulig kalles juks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...