Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et annet tips: 

Sea giant endrer kostnad etter antall minions på bordet, og du får spell basert på kostnaden det har når du legger det ut. Du kan altså delvis velge hvor dyrt spell du vil ha fra det :)

 

8 Mana er stort sett Twisting Nether og Lay on Hands forøvrig, så da er det stor sjanse for healing og card draw :)

Lenke til kommentar

det jeg liker med denne brawlen er at man får et utvalg av alle spells fra alle klasser. Det setter opp for en del crazy comboer.

 

Det er dette brawl skal være etter min mening. At resten av spillet også stort sett er tilfeldigheter er synd, men det er i hvert fall ikke så ekstremt som i endel ukers tavern brawl. Uansett, de to siste utgavene av brawl er spot on fra Blizzard synes jeg. Spesielt den forrige.

Lenke til kommentar

Wow, 4 kamper på rad mot reno warlock. Begynner å bli lei av reno :p Spiller shaman, og begynner også å bli lei av å be om lightning storm hver jævla runde i flere kamper på rad. Trenger det jo hver kamp også for å ha en mulighet til å vinne. Meta med en million minions på brettet før runde 4, og jeg klarer ikke trekke lightning storm. Utrolig..

Lenke til kommentar

Wow, 4 kamper på rad mot reno warlock. Begynner å bli lei av reno :p Spiller shaman, og begynner også å bli lei av å be om lightning storm hver jævla runde i flere kamper på rad. Trenger det jo hver kamp også for å ha en mulighet til å vinne. Meta med en million minions på brettet før runde 4, og jeg klarer ikke trekke lightning storm. Utrolig..

Kjør den nye varianten av aggro Shaman. Da kan du kverke motstanderen på runde 5, som er den beste counter til Reno.

Lenke til kommentar

Har win streaket meg til rank 9, men nå våger jeg ikke spille mer :p Føler stokkene mine er for dårlige for så høy rank (pleier å ende opp rundt 14 +- et par).

 

Har det dukket opp noen nye kule stokker fra den siste utvidelsen enda? Ser reno warlock er nevnt, den tenkte jeg på selv også (uten å vite hva slags kort "nettversjonen" består av).

Kan mid range hunter få sin renessanse med nye beast kort?

Lenke til kommentar

Har win streaket meg til rank 9, men nå våger jeg ikke spille mer :p Føler stokkene mine er for dårlige for så høy rank (pleier å ende opp rundt 14 +- et par).

 

Har det dukket opp noen nye kule stokker fra den siste utvidelsen enda? Ser reno warlock er nevnt, den tenkte jeg på selv også (uten å vite hva slags kort "nettversjonen" består av).

Kan mid range hunter få sin renessanse med nye beast kort?

 

Er jo ikke noe problem å fortsette spillingen da, ramler du ned i rank så beholder du fremdeles rank 9 som beste plassering og den som gir deg kisten :)

Lenke til kommentar

Ren control passer da kjempefint mot reno?

 

AtW

 

Joda, som sagt moro å møte noe annet enn bare aggro hele tiden, selv om det da er samme decken mange ganger på rad.

 

Edit: Er det forresten mange her som opplever mange bugs for tiden? Skjer ofte at ting ikke blir registert før man restarter spillet, feks ny rank, belønninger fra questes osv. Opplevde også nå at det ikke er mulig å bytte daily quest. Har 2 quester, begge kan klikkes bort, men det kommer ikke noen ny. Restarter jeg spillet er begge der igjen, og nok en gang kan begge klikkes bort.

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...