Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hva skjer med at folk har mer en 2 av samme kort i constructed ? Spilt mot en mage som har spilt 4 deathlords og 2 archmage ? Har Dette er helt uten secrets eller spells som kopierer eller gir de flere minions. har også opplevd paladin med 3 Guardian of kings. de 3 rundene jeg opplevde dette så har det som sagt ikke blitt spilt spells eller secrets osv som gir de flere av X kort eller gir dem X random kort osv.

( Spiller med addon så jeg ser hva som har blitt spilt av secrets osv tidligere i spillet så nei, det er ikke derfor de har mer en 2 av samme kort )

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld :) Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2!

 

En fin kurve og solide kort er ofte det som skal til ja! 

 

Men du har ingen card draw utover spellslinger og en gnomish, var det nok? Synes ofte at det er det som blir problemet hvis motstander har tilsvarende tempo som deg eller for mange board clears.

Lenke til kommentar

 

Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld :) Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2!

 

 

Men du har ingen card draw utover spellslinger og en gnomish, var det nok? Synes ofte at det er det som blir problemet hvis motstander har tilsvarende tempo som deg eller for mange board clears.

 

 

Både ja og nei. Spilte ofte mot decks som hadde card advantage over meg. Men jeg tok board control og beholdt board control i de fleste kampene jeg spilte. Og mange ganger rusha jeg bare motstanderen min om jeg så de hadde betydelig flere kort, jeg vant ofte før jeg gikk i null. De eneste kampene jeg tapte tempo, var de 2 kampene jeg tapte :)

Endret av Kron
Lenke til kommentar

 

 

Det tok av i arena runden jeg hadde i kveld :) Fikk etter min mening et ganske så godt mage deck! gikk 12-2!

 

 

Men du har ingen card draw utover spellslinger og en gnomish, var det nok? Synes ofte at det er det som blir problemet hvis motstander har tilsvarende tempo som deg eller for mange board clears.

 

 

Både ja og nei. Spilte ofte mot decks som hadde card advantage over meg. Men jeg tok board control og beholdt board control i de fleste kampene jeg spilte. Og mange ganger rusha jeg bare motstanderen min om jeg så de hadde betydelig flere kort, jeg vant ofte før jeg gikk i null. De eneste kampene jeg tapte tempo, var de 2 kampene jeg tapte :)

 

Gjettet på at det var det som skjedde ja :) Grattis med 12 win, har fått det til selv en gang før, paladin, og det var sweet :)

Lenke til kommentar

Er meningen med ukens brawl å kjøre mest mulig removal, silence og spells, eller er det at man skal trykke 30 deathratthle kort inn i decket og se på kaoset? Har jeg misforstått brawl? Er det ladder 2.0?

Meningen er jo å vinne med de ekstra reglene som er lagt til. Da blir det desverre lite plass til festlige deck. Er i hvertfall sånn det har blitt, og er grunnen til at jeg sjelden gidder å spille mange kamper brawl etter at jeg får pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...