Gå til innhold

Følg Apples iPhone-lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker å kjøpe 5S i USA rundt den 20.september. Vil denne fungerere med norsk LTE (telenor)?

Står noe her: http://www.apple.com/iphone/LTE/

Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

EDIT: Er GSM og CDMA to forskjellige telefoner?

Svaret på det er antakeligvis NJA. Den amerikanske modellen vi virke på 1800MHz båndet, slik som iPhone 5, men ikke i 2600MHz båndet slik som den norske utgaven av iPhone 5S.

Lenke til kommentar

hvordan hanger dert sammen at denne lange artikkelen ( inkudert bilder ) kun går over en side.

Normal deler dere jo opp slike artikler i flere sider

 

Nå fikk jeg ikke med meg hva som var annerledes op C utgaven , utover at det skulle være en biligere variant

 

Da leser man en gang til. Grunnen til at den ikke er delt opp er fordi det er en feed.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

64-Bit handler da om langt mer enn bare RAM.

Jeg er ikke negativ til mer RAM, til mitt bruk har jeg lagt merke til at det viktigste faktisk er RAM, om telfonen har 1.2 eller 1.7 Ghz prossesor er ikke så viktig, men om den har 0.5 eller 1 GB med RAM derimot. Spiller all verdens rolle. Men godt mulig det bare er meg.

 

Og siden du er inne på det? Hva er de andre store forbedringene man får til med 64-bit? Vet Windows har bedre sikkerhet på sine 64-bit systemer, hva helt konkret vil 64-bit gi over 32-bit i en iPhone mener du? (Ja, genuin interesse)

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg er litt skuffet over at Touch-ID ikke blir den pinkode/passord-killeren jeg håpet den skulle bli ettersom ingen tredjepartsprogrammer for tilgang til biometrien.

 

Tenk om alle internettside-innlogginger, BankID, pinkoder etc kunne verifiseres vha hjem-knappen.

 

(Et siste håp må være at Touch-ID blir såpass dypt integrert i iOS7 at tredjepartsprogrammer kan utnytte det uten å faktisk vite noe om det faktiske fingeravtrykket, for eksempel ved å gjøre et kall til en eller annen kjerneprossess i iOS7 som foretar den faktiske autentifiseringen og gir OK/Ikke-OK tilbake)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...