Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relevant spørsmål som noen mer erfarne 360-gamere enn meg kanskje kan svare på:

 

Kan jeg tørre å håpe på en verdikode på 1 måned med Gold i esken, eller burde jeg kjøpe meg en måned Gold i morgen? Mener å ha fått verdikupong på Gold i noen av spillene jeg har kjøpt tidligere, men er så sjeldent jeg kjøper spill at jeg ikke husker sist.

 

Har ryddet harddisken i Xboxen i dag, gjør alt for å minske tidsrommet mellom da spillet dunker ned i postkassen til jeg sitter der med kontrolleren i hånden ;)

Det er flere spill som har 48-timers Xbox Live kode inkludert, men ikke noe mer enn det.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Har bestilt ifra LUDO og Gamezone. På fredag fikk jeg bekreftelse ifra Gamezone om at det var sendt og på lørdag fikk jeg ifra LUDO. Bor i Bergen, noen som tror jeg kan ha spillet imorgen? :D

 

Fikk samme melding som deg fra Gamezone. HÅPER å ha det i morgen. Trodde jeg hadde fri på turnusen min så håpet å få spillet rundt 11-12, men neida. Tittet på nytt og jobber i morgen.. Det var NEDTUR det!

Lenke til kommentar

Dere som har fått bekreftelse på mail og "Ordre Sendt" på elkjøp.no; kan dere sjekke detaljene til ordren, og se hva det står under "Status"?

 

Hos meg står det "Status: Ligger til behandling" hvertfall.

Helt normalt, systemet til elkjøp er bugga.

 

Så lenge du får sendingsbekreftelse på mail er alt greit. Har en ordre fra 2011 som fortsatt er under behandling, mottok det uten problemer.

Lenke til kommentar

Har bestilt ifra LUDO og Gamezone. På fredag fikk jeg bekreftelse ifra Gamezone om at det var sendt og på lørdag fikk jeg ifra LUDO. Bor i Bergen, noen som tror jeg kan ha spillet imorgen? :D

 

Du har det garantert i morgen. Eller ikke garantert, men høyst sannsynlig. Gamezone sendte Splinter Cell: Blacklist til meg den 20 august, dagen etterpå hadde jeg spillet. Og jeg bor i Alta. Release på det var den 22 aug, så jeg fikk det dagen før. Satser på at det samme skjer i morgen.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg mail fra Elkjøp. "Leveringsdato 00.00". :rofl:

De pakket det sikkert på fredag slik de sa på FB at de skulle gjøre.

 

Dialog på fredag:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&view=findpost&p=20929268

Fikk mail AKKURAT 21 minutter jeg også med kvittering. Tror meg og deg er GTA-brødre. :p

 

Og JA, jeg er lettet som faen! Bring on GTA, bitch! (Jesse-style fra Breaking Bad)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...