Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

untouch:

Neinei. Er ikke den delen. Er det at det er så uorganisert fra Elkjøp når det gjelder dette her. Endrer ikke status på min side, sender mail med utsendingsbekreftelse til en som har bestilt forrige uke på fredag-lørdag og på søndag kveld til folk som har bestilt i april -juni. Hele greien er bare dårlig mtp. kundeservice og det å gi beskjed om ting på riktig tidspunkt med god prioritering av folk som er førstemann. Selve spillet kommer sikkert frem til lansering, det er ikke det jeg snakker om nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det var jo akkurat det du skrev...

untouch:

Neinei. Er ikke den delen. Er det at det er så uorganisert fra Elkjøp når det gjelder dette her. Endrer ikke status på min side, sender mail med utsendingsbekreftelse til en som har bestilt forrige uke på fredag-lørdag og på søndag kveld til folk som har bestilt i april -juni. Hele greien er bare dårlig mtp. kundeservice og det å gi beskjed om ting på riktig tidspunkt med god prioritering av folk som er førstemann. Selve spillet kommer sikkert frem til lansering, det er ikke det jeg snakker om nå.

 

Bestiller ikke på elkjøp neste gang hvis det er noe jeg skal ha til lansering, altså.

Lenke til kommentar

En kompis av meg som jobber på postterminalen utenfor Oslo kunne fortelle at han kodet veldig mange pakker fra GameZone i dag. Til folk i Oslo spesielt.

 

Ser ut som det kan bli en meget bra mandag!

Det overrasker meg veldig at de sa de bare kom til å sende til de lengst nord på Lørdag, de gjør jo det stikk motsatte. Men nå er det vel et lite håp på at jeg har det i morgen.

Lenke til kommentar

En kompis av meg som jobber på postterminalen utenfor Oslo kunne fortelle at han kodet veldig mange pakker fra GameZone i dag. Til folk i Oslo spesielt.

 

Ser ut som det kan bli en meget bra mandag!

Finn ut om han har sett mange pakker fra Elkjøp også da?! Håper virkelig jeg får mitt eksemplar fra Elkjøp i posten i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...