Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt


Anbefalte innlegg

Finn ut om han har sett mange pakker fra Elkjøp også da?! Håper virkelig jeg får mitt eksemplar fra Elkjøp i posten i morgen.

 

Ingen pakker fra Elkjøp. Kun dritmange fra Gamezone.

 

Gamezone bekreftet at hovedsendingen blir sendt på Mandag, lurer på hvorfor folk i Oslo får spillet tilsendt allerede i går da. Hvorfor ikke bare sende alt på en gang? Er jo garantert noen som får det i morgen uansett.

 

Jeg skjønner jo godt at de ikke går ut åpenlyst og sier at de sender det før mandagen, når Rockstar har lagt strenge regler for nettopp dette. Hvis de har sendt for alle i Oslo, tipper jeg de har sendt for resten av Norge også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lefdal og Elkjøp har jo lanseringssalg (399,-) på tirsdag, så jeg ville gått for en av de. Tviler på at noen kommer til å bli utsolgt, da de fleste ser ut til å ha sikret seg ganske store volum.

Allright, takker. Har en Elkjøp ekspress her nede på solsiden, usikker på om de kommer til å selge det. Har de det ikke får jeg vel se om Elkjøp på Lade har det.

Lenke til kommentar

Jeg blir med på felles depping! Dama sitter bare å ler av meg som kikker så fælt rundt. Men nå har jeg fått "Ordre sendt" på Elkjøp, så tydeligvis jobber de Søndager og! Men posten kjører vel ikke pakker rundt på Søndager? Så da får jeg det vel ikke før på Tirsdag. Jeg som hadde fri i morgen og, drit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir med på felles depping! Dama sitter bare å ler av meg som kikker så fælt rundt. Men nå har jeg fått "Ordre sendt" på Elkjøp, så tydeligvis jobber de Søndager og! Men posten kjører vel ikke pakker rundt på Søndager? Så da får jeg det vel ikke før på Tirsdag. Jeg som hadde fri i morgen og, drit.

 

Kan du ikke rope til de og si at de skal oppdatere med Ordre send hos meg også? Så nervene blir roet litt :p

Lenke til kommentar

Til de av dere som har kjøpt spillet på PS Store, så burde dere begynne å laste ned spillet snart.

For nedlastingen er ganske treg. Å laste ned spillet kl 23 i morgen kveld, da kan man ihvertfall ikke spille det før tirsdag morgen eller noe.

Bare et tips altså.

Jupp. Starta nedlastinga i går ca klokka 17. Var ferdig rett før midnatt.

Jeg har 25MB-linje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...