Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv ikke hvis jeg har to metaller"dingser" på baksiden av dekselet, som vist på bildet?

 

attachicon.gif20140402_1709041.jpg

 

 

 

Du kan kjøpe en Qi receiver (pass på å kjøpe riktig. Har hørt at noen som har funket for eldre mobiler ikke funker for Note 3). Da trenger du bare å plassere den under coveret slik at pinnene treffer riktig. Koster vel rundt 50kr på eBay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lader ikke den treigt? iforhold til veggladeren

 

leste det tar rundt 5 timer å få den fullladet med trådløst 0.6A vs usb 3.0 2A.veggutakg rundt 2 timer.

 

For meg blir den ubrukelig

Joda, men tenk når du kommer inn døra hjemme og isteden for å bare legge mobilen på bordet så kan du legge den på paden, så lader den litt og om du f.eks. skal noe sted om en time så har den litt ekstra juice. Trenger ikke å dra ledningen inn og ut hele tiden slik som på kvelden når det kanskje er lite strøm igjen.

Lenke til kommentar

Fucka da! Hvorfor kan produsentene bare gjøre trådløs lading til standard i enhetene sine? :thumbdown:

Sannsynligvis fordi spolen veier en del, derfor velger mange å utelate denne. Så er det selvsagt et kostnadsspørsmål, blir etterspørselen stor nok vil nok flere inkludere dette.

 

Har man først begynt med trådløs lading, vil en neppe gå tilbake. Mulighet for dette er et av kjøpskriteriene fra min side.

Lenke til kommentar

Hei og hå, frender!

Har lurt på om jeg skal gå til det skrittet å investere i en Note og den skal stort sett brukes til kontorformål (kalender, dokumenter, etc. og selvfølgelig til å ringe). Bruker også dagens telefon som kartleser (GPS), men har litt dårlig erfring på nåværende telefon. Så det jeg lurer på er om noen av dere kan dele erfaringer eller fortelle meg om GPS'en i Note er brukbar?

Lenke til kommentar

Vurderer ikke vente på note4 da?

 

That being said er gpsen finfin til bruk her nede på Vestlandet i alle fall.

 

Skulle muligens ventet til Note 4, men tror det blir litt for lenge å vente. Da antar jeg at den kommer på sensommeren.

 

Har kjørt Norge - Serbia og tilbake med kun bruk av Note 3 GPS med TomTom Europa ( Cracked)

 

og det har fungert bra!

 

Godt å høre at GPS'en fungerer bra og håper den fungerer like godt med originalvare... ;-)

 

Edit: Telefon bestilt, så får vi se... :)

Endret av SirEmanon
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Note 3 denne uka, og den går så det suser. Før hadde jeg en Note 1 som ble ulidelig treg og batterislukende etter oppdatering til JB i fjor sommer. Da jeg hadde startet min nye Note 3 første gang lå det allerede en nedlastet oppdatering og den maser i tide og utide om å kjøres. Jeg ser i tråden her at folk har ymse erfaringer med Kitkat og jeg ønsker å beholde min telefon slik den er.

 

Er det noen anbefalinger her ute? Hvordan kan jeg få telefonen til å mase om oppdatering? Har fjerna alle haker i menyen for oppdateringer.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Note 3 denne uka, og den går så det suser. Før hadde jeg en Note 1 som ble ulidelig treg og batterislukende etter oppdatering til JB i fjor sommer. Da jeg hadde startet min nye Note 3 første gang lå det allerede en nedlastet oppdatering og den maser i tide og utide om å kjøres. Jeg ser i tråden her at folk har ymse erfaringer med Kitkat og jeg ønsker å beholde min telefon slik den er.

 

Er det noen anbefalinger her ute? Hvordan kan jeg få telefonen til å mase om oppdatering? Har fjerna alle haker i menyen for oppdateringer.

Jeg for min del har ikke hatt noen problemer med Kitkat. Jeg liker telefonen bedre nå, selv om det ikke er voldsomme forskjeller. Jeg har heller ikke hatt problemer med batteri etter oppdateringen, programmer liggende i bakgrunnen tar mindre ram, og designet på statuslinjen er bedre. Føler også den er litt kjappere på å åpne apper, og Chrome er hakket bedre enn tidligere (mindre lagging ved scrolling)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke hatt problemet etter update, er som regel bare de som får problemer man hører fra, så selv om det i blant ser ut som alle har problemer, så trenger det ikke nødvendigvis være tilfellet. Kommer nok aldri til og slutte oppdatere telefonene mine uansett hvor mange som klager, skulle det komme en oppdatering som gjør alt helt horribelt, så hiver jeg heller inn en custom rom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...