Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Var så "dum" og oppdaterte til Kitkat igår, men tenkte at det ville gå knirkefritt siden den har vært på markedet lenge og derfor burde være "feilfri" nå.

Men neida, fikk nevnte bootloop problem med en gang og etter mye om og men fikk jeg tilsynelatende fikset det ved å ta en factory reset. Vel, det var helt til jeg skulle dra hjemmefra (vekk fra hjermmenettverket?), da startet det all over igjen.

 

Faen til makkverk av noe uferdig programvare sier jeg bare!!

 

Er det noen annen løsning? Kan jeg nedgradere uten at garantier ryker?

 

Er forøvrig en unbranded Note 3, og oppdaterte OTA

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har prøvd ny factory-reset, men samme skjer. Tar jeg ut sim-kortet eller setter den i flymodus, fungerer det. Prøver jeg et annet sim-kort er det på'n igjen!

Løsninger, plz? :hm:

Hadde jeg vært deg så ville jeg ha benyttet meg av garantien/reklamasjonsretten.

 

Jepp, var det jeg tenkte måtte til etterhvert, men leste på nettet at de som har dette problemet har klart å fikse det.

Hadde jeg hatt en rootet tlf hadde jeg ikke brydd meg med dette, og bare slengt inn det som funker, men blir litt mer stress så lenge den er 100% original.

 

Saken er nå at den funker :) Den har ihvertfall gjort det siden i går. Jeg bare fortsatte med å ta factory-resets og til slutt funket det.

Jeg skjønner ikke at det skal ha noe å si, men den ene gangen det fungerte tok jeg en norsk installasjon (har skiftet til engelsk språk nå uten problem), samt at jeg ga Samsung tillatelse til å hente inn feilrapporter (gjorde ikke det tildigere). Dette er som nevnt ikke grunner jeg tror har noe med problemet å gjøre, men nå fungerer det tilsynelatende *bank i bordet*

Lenke til kommentar

Kjøpte for 260 :p

Kjøpte den som heter silver. Hva betyr det? Den som heter white har en hvit mobil på bildet og den som heter silver har en svart mobil. Paden ser ut til å ha samme farge, men silver betyr vel svart deksel og ikke et sølv plastdeksel slik som note 2 har?

 

http://cdon.no/elektronikk/samsung/samsung-charger-kit-qi-wireless-charging-for-galaxy-note-3-silver-p24918533

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...