Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Hvilke operatører er det dere bruker når det er slike problemer med 4G, er det Onecall kanskje? Jeg misstenker at det er Onecall siden disse abonnementene er satt opp til å prioriterer Network Norway sitt nett så lenge som mulig, med det resultat at en kan oppleve ustabil dekning.

 

Jeg har Netcom (bedriftabonnement), og merker ingenting til disse dekningsproblemene på Nordjæren

Jeg bor på selve Jæren - åpent landskap så langt øyet rekker - og har Chess som leverandør. De kjører ikke roaming som OneCall, men opplever allikevel utfordringer relatert nett/4G mm. Hvis jeg er nordover i byer som Stavanger mm, så kjører den rein 4G - og da har jeg full trottle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke operatører er det dere bruker når det er slike problemer med 4G, er det Onecall kanskje? Jeg misstenker at det er Onecall siden disse abonnementene er satt opp til å prioriterer Network Norway sitt nett så lenge som mulig, med det resultat at en kan oppleve ustabil dekning.

 

Jeg har Netcom (bedriftabonnement), og merker ingenting til disse dekningsproblemene på Nordjæren.

 

Har Chess i Oslo.

Lenke til kommentar

Hadde lagret personlige notater under S note. som jeg hadde låst med passord.

plutselig er den låste "boka" borte vekk... :ermm: Mulig det skjedde etter at jeg byttet louncher.

har byttet til bake igjen, men boka er og blir borte.

Er det tapt for alltid ? eller er det mulig å finne den igjen ? Håper noen har noe tips. :huh:

Lenke til kommentar

Ja batteriet suger balle. Det hjalp ikke med nytt batteri heller. Men nå klarer jeg meg gjennom en hel dag, og bare switche batteriet.

Men batteriet dør ekstremt fort hvis man f.eks spiller, bruker gps eller har høy brightness på skjermen.

 

Nei, nå gleder jeg meg til Note 4, håper batteriet er 10000mah lol

Lenke til kommentar

Før update hadde jeg wlan, mobildata og gps på hele tiden. Lysstyrke på maks, og forsatt med normal bruk var batteriet på 30-40% når jeg la meg om kvelden.

 

Nå må jeg passe på å slå av alle disse når jeg ikke bruker de, men lysstyrken kjører jeg forsatt på fullt. Er heldig hvis jeg berger til kvelden uten å små ladet i løpet av dagen.

 

Skjønner det ikke :S

Lenke til kommentar

Jeg spurte her inne om råd angående oppdateringa til min Note 3. Jeg tok sjansen for en uke siden og jeg er svært fornøyd. Ser at folk har forskjellige erfaringer, men jeg brukte min aktivt i over to dager uten å lade og enda var det 14% igjen. Jeg oppholder meg i en by med god dekning - jeg merket i går at på landet blir alt annerledes. Men altså - etter oppdatering ble i hvertfal ikke min dårligere.

Lenke til kommentar

Hos meg er problemet med batteridrenasje helt borte etter siste oppdatering. Før hang CPU på 300MHz til stadighet, og da tappet den batteriet rimelig fort om jeg ikke re-startet den. Nå kan jeg bruke den for fulle mugger på jobb, med WLAN alltid på, bruker den til å ringe med også på jobb, sjekker alle jobbmailer inklusive min private g-mail, bruker den og når jeg kommer hjem fra jobb frem til ca 2100 tiden om kvelden da jeg legger den på lading. Da har jeg mellom 50 og 70 % batteri, avhengig av bruk. Det er ikke ille!

Lenke til kommentar

Ja, meret bare at den resatt instillingene mine på f.,eks roaming og låsskjerm.

 

Noen som har merket noe mer? Siden jeg fikk den oppdateringen i dag, så har alle som ringer meg fått "personen er opptatt i en telefonsamtale...." Forsøkte å kjøre en factory reset, men hjelper ikke. Kan ringe ut og motta SMS, men ikke telefonsamtaler..

Lenke til kommentar

 

Ja, meret bare at den resatt instillingene mine på f.,eks roaming og låsskjerm.

 

Noen som har merket noe mer? Siden jeg fikk den oppdateringen i dag, så har alle som ringer meg fått "personen er opptatt i en telefonsamtale...." Forsøkte å kjøre en factory reset, men hjelper ikke. Kan ringe ut og motta SMS, men ikke telefonsamtaler..

 

 

Ring operatøren din og spør dem om det eventuelt har lagt seg på nettverksperrer ved en feil.

Forsøk å taste #21# og ringetast.

Dette fjerner viderekobling og mobilsvar.

 

Hvilken operatør har du ?

Lenke til kommentar

 

 

Ja, meret bare at den resatt instillingene mine på f.,eks roaming og låsskjerm.

 

Noen som har merket noe mer? Siden jeg fikk den oppdateringen i dag, så har alle som ringer meg fått "personen er opptatt i en telefonsamtale...." Forsøkte å kjøre en factory reset, men hjelper ikke. Kan ringe ut og motta SMS, men ikke telefonsamtaler..

 

 

Ring operatøren din og spør dem om det eventuelt har lagt seg på nettverksperrer ved en feil.

Forsøk å taste #21# og ringetast.

Dette fjerner viderekobling og mobilsvar.

Hvilken operatør har du ?

 

Jeg har Telenor, laster ned hele rom for å forsøke å kjøre den inn på nytt :) Hvis ikke det fungerer, så får jeg ringe på telenor da. Litt rart at det går an å ringe ut, men ikke motta samtaler?

Lenke til kommentar

 

Ja, meret bare at den resatt instillingene mine på f.,eks roaming og låsskjerm.

 

Noen som har merket noe mer? Siden jeg fikk den oppdateringen i dag, så har alle som ringer meg fått "personen er opptatt i en telefonsamtale...." Forsøkte å kjøre en factory reset, men hjelper ikke. Kan ringe ut og motta SMS, men ikke telefonsamtaler..

 

 

Har ikke de problemene du beskriver. Den eneste forskjellen jeg kan se er at det ser ut som om jeg bare har fire ikoner i bredden når jeg åpner mappene jeg har i app-menyen. Mener bestemt det var fem i bredden tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...