Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har fått en oppdatering på 400mb nå, regner med at det er kitkat:-)

 

Meg også :) Endelig!

 

'OMG ! Laster ned, men så utrolig treigt !

Har fått en oppdatering på 400mb nå, regner med at det er kitkat:-)

 

Nei, er nedgradering til Android 1.1 :p

Endret av Mr. D
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så med KitKat blir en bra mobil bedre? Det er det inntrykket dere som oppdaterer får?

 

Hvis ikke det skulle dukke opp noe veldig negativt om Note 3 så tror jeg at førstkommende helg blir trist for lommeboka, men STOR glede for meg da :p

 

Får mere og mere lyst på denne mobilen

Lenke til kommentar

Vanlig på amoled skjermer. Jeg hadde derimot en mer markant mørk horisontal stripe. Sendte den inn og fikk byttet skjermen. Det er virkelig et lotteri med amoled pga produksjonsprosessen. Irriterende nok fikk jeg dårligere hjem-knapp etter skjermbyttet, fordi hjemknappen er fastmontert på skjermkomponenten. Før var den fast og fin. Nå er den litt løsere og kan bli litt skjev ved trykk. På bildet ser det ut som du har litt av dette allerede. Mindre synlig på hvite utgaver dog.

 

Er det fleire som sliter med striper på skjermen? Begge bakgrunnane på bildet skal vere heilt jamn gråfarge.

 

attachicon.gifIMG_0282.JPG

Lenke til kommentar

Vanlig på amoled skjermer. Jeg hadde derimot en mer markant mørk horisontal stripe. Sendte den inn og fikk byttet skjermen. Det er virkelig et lotteri med amoled pga produksjonsprosessen. Irriterende nok fikk jeg dårligere hjem-knapp etter skjermbyttet, fordi hjemknappen er fastmontert på skjermkomponenten. Før var den fast og fin. Nå er den litt løsere og kan bli litt skjev ved trykk. På bildet ser det ut som du har litt av dette allerede. Mindre synlig på hvite utgaver dog.

 

Er det fleire som sliter med striper på skjermen? Begge bakgrunnane på bildet skal vere heilt jamn gråfarge.

 

attachicon.gifIMG_0282.JPG

 

 

Jepp, stemmer nok det. Eg har hatt Galaxy S-S3, og har berre hatt desse problema på svart bakgrunn, når det var heilt mørkt. Desse stripene ser eg mykje lettare, er nesten som om det ligg eit lite filter over skjermen, som merkast mykje når ein scroller rundt på skjermen. Spørsmålet er om eg skal gidde å sende den inn, om det er noko å ta på garantien eller reklamasjon.

Lenke til kommentar

Etter oppdatering til Kitkat så restarter mobilen seg hele tiden. MEN kun når jeg IKKE er i flymodus, er jeg i fly modus så er den stabil.

 

Noen som har vært borti dette? Hva kan det være? Og hvordan kan jeg finne ut hva som forårsaker dette?

 

 

EDIT

Mobilen er helt orginal, og oppdaterte via trådløse nettverket, etter at mobilen kom med et icon med oppdatering. Lastet ned og innstallerte, og fikk bedskje om at alt var innstallert og OK.

Men det stemmer jo ikke :-(

 

EDIT2

Skrudde av WiFi mens 3G/4G er på, så fungerer det meste uten WiFi del, som gjør mobilen ustabil. Så hos meg ihvertfall så er det litt problemer med mobilt nettverk og WiFi nettverk.

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...