Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke får YouTube til å fungere etter den siste updaten? Får vel bare avinstallere oppdateringene enn så lenge..

Har prøvd det. Samt prøvd hard reset, men får fremdeles samme meldingen. Samt ennå de samme problemene. Har ikke installert noe ROM på telefonen, så skal ikke være der problemet ligger.

Har du rootet?

 

Nope. Har ikke rootet eller noe som helst. Har nå prøvd å gjøre det de fleste med samme melding har gjort, å ta ut minnekort, restarte telefon. Fjerne cache i sånn annen modus osv., men ingenting fungerer.

Problemet er visstnok at telefonen er i status egendefinert, men kan ikke forstå hvorfor den skal være det.

Noen som har en link til hvordan man legger inn 4.4 på egenhånd? så kan jeg prøve det, og kanskje det ordner seg etter at jeg har gjort det.

Lenke til kommentar

Deilig oppdatering. Men jeg tror ikke at batteriproblemet har blitt løst?

Jeg tror kanskje det er blitt det, for i dag har ikke jeg hatt noe problem med at 300MHz er overlegen i forhold til andre prosesser. Har pr. nå med 79% batteri 25:36:23 timer (93%) i deep sleep og 300MHz på 0:29:29 timer (1%). Pleier for min del ikke å være slik, da 300MHz pleier å ha en del større % del.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234

 

Deilig oppdatering. Men jeg tror ikke at batteriproblemet har blitt løst?

Jeg tror kanskje det er blitt det, for i dag har ikke jeg hatt noe problem med at 300MHz er overlegen i forhold til andre prosesser. Har pr. nå med 79% batteri 25:36:23 timer (93%) i deep sleep og 300MHz på 0:29:29 timer (1%). Pleier for min del ikke å være slik, da 300MHz pleier å ha en del større % del.

 

 

Har en helt vilt bra batteritid selv. Er på 70% etter 15 timer standby og over 1 time med skjerm på.

Lenke til kommentar

 

 

 

Deilig oppdatering. Men jeg tror ikke at batteriproblemet har blitt løst?

Jeg tror kanskje det er blitt det, for i dag har ikke jeg hatt noe problem med at 300MHz er overlegen i forhold til andre prosesser. Har pr. nå med 79% batteri 25:36:23 timer (93%) i deep sleep og 300MHz på 0:29:29 timer (1%). Pleier for min del ikke å være slik, da 300MHz pleier å ha en del større % del.

Har en helt vilt bra batteritid selv. Er på 70% etter 15 timer standby og over 1 time med skjerm på.

Er selv på 67% etter 1d6t med 1,5 skjermtid.
Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har ikke sjekket like detaljert slik dere har gjort, jeg har kun tatt det på magefølelsen. Men tidligere har det vært såppass klar forskjell på når bakgrunnsprosesser har kukket batteriet og ikke at det har vært klart synlig uansett. Skal gi det et par "vanlige dager" til før jeg dømmer :)

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg har ikke sjekket like detaljert slik dere har gjort, jeg har kun tatt det på magefølelsen. Men tidligere har det vært såppass klar forskjell på når bakgrunnsprosesser har kukket batteriet og ikke at det har vært klart synlig uansett. Skal gi det et par "vanlige dager" til før jeg dømmer :)

Føler ikke den store forskjellen akkurat, men har nå klart meg godt over en dag nå uten problemer, og tenker jeg tar dag mye av dag tre før jeg må lade. Ser det best på CPUspy appen, der er det virkelig stor forskjell :)
Lenke til kommentar

Min note3 ser nå ut som ett takras etter å hatt den i lomma.

Dere som vil beholde utseende intakt bør bruke beskyttelse og ikke stappe den rett i lomma som jeg gjør....

Snart så er min helt svart på sidene og kanten der det skal se ut som metall....

 

Ellers en kjempe bra telefon som tåler litt juling.

Lenke til kommentar

Som SwiftKey-bruker har jeg lenge irritert meg over at "emoji support and optional number row"- support ikke har vært tilstede. I det nye tastaturet på Note3, har alltid "emoji" vært en del av det hele, og derfor et irritasjonsmoment - særlig nå når alle som får 4.4 får slik støtte fremover. Jeg la inn betaen som jeg linker til, og nå til dere andre som har SwiftKey er det bare å kjøre på!

 

http://www.swiftkey.net/en/blog/new-swiftkey-beta-update-march2014/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234

 

Og btw, oppgraderte til 4.4.2 nå, hva er de største fiksene/forandringene? La merke til kamera på låseskjerm iallefall.

Kamera på låseskjerm? Hvor? :p

 

 

Får de som tør å IKKE ha på kode for å åpne telefonen. Da får man kamera på låseskjermen...

Lenke til kommentar

Folk som mista noe for første gang hadde heller aldri mista noe i livet før.

 

Har mista telefon en gang, og det holdt for min del, de som fant telefonen gjorde ikke noe alvorlig skade som jeg fikk med meg, men hadde tydeligvis hatt mye morro inne på facebook kontoen min som de fikk tilgang til og sendt ut kleine meldinger til så og si alle jeg kjenner, var små kjedelig :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0918234

Folk som mista noe for første gang hadde heller aldri mista noe i livet før.

 

Har mista telefon en gang, og det holdt for min del, de som fant telefonen gjorde ikke noe alvorlig skade som jeg fikk med meg, men hadde tydeligvis hatt mye morro inne på facebook kontoen min som de fikk tilgang til og sendt ut kleine meldinger til så og si alle jeg kjenner, var små kje

 

Folk som mista noe for første gang hadde heller aldri mista noe i livet før.

 

Har mista telefon en gang, og det holdt for min del, de som fant telefonen gjorde ikke noe alvorlig skade som jeg fikk med meg, men hadde tydeligvis hatt mye morro inne på facebook kontoen min som de fikk tilgang til og sendt ut kleine meldinger til så og si alle jeg kjenner, var små kjedelig :rofl:

 

Godt sagt og kjedelig opplevelse for deg :-/ Skjønner ikke at folk tør å IKKE ha kode på telefonen. Å ikke gidde å trykke 4 ganger eller tegne et mønster for litt sikkerhet er rimelig latskap spør du meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...