Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ehm, er det lurt å kjøpe fra Lefdal eller ikke? Det er jo et Cashback-bilde på produktsiden, men Lefdal kom hvis ikke opp på Acer sine sider har jeg forstått? Hva skjer da hvis jeg åpner pakken for å få tak i serienummer, og velger elkjøp.no, men så vil ikke Acer godta det?

jeg vet ikke, men i vilkårene til acer cashback kan jeg ikke se at det står noe om at den må være kjøpt fra noe spesifikt selskap.

 

Det ville også vert missvisende markedsføring fra Lefdal's side dersom brett kjøpt der ikke kvalifiserer til cashback.

Lenke til kommentar

cashback greia er vel i utgangspungtet et skikkelig scam opplegg, poenget er jo å gjøre det vanskeligst mulig å få de pengene, 5 dagers regelen er laget for at folk ikke skal rekke det.

 

Prøvde ringe Lefdal tidligere i dag selv om dem ihht websiden var stengt, dessverre var åpningstidene korrekte og dem var stengt..

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Når eg legger inn produktet i handlekurven på lefdal.com går det ikke lenger an å velge fraktmetode og får derfor ikke bestilt :S Funker fint så lenge tab-en ikke er i handlekurven.

samme skjedde hos meg på elkjøp sin side tidligere i dag før dem ble utsolgt (og så var dem ikke utsolgt igjen).

Jeg ser det ikke går ann og gå videre med frakt på lefdal nå.

Du får bare vente å se, kanskje dem er utsolgt eller kanskje som på elkjøp: det starter å funke igjen.

Lenke til kommentar

http://www.dustinhome.no/product/5010676249/acer-keyboard-nordic-60-l0mn5-012/

 

Dette er dette tastaturet. Jeg har allerede bestilt det.

 

cashback greia er vel i utgangspungtet et skikkelig scam opplegg, poenget er jo å gjøre det vanskeligst mulig å få de pengene, 5 dagers regelen er laget for at folk ikke skal rekke det.

 

Prøvde ringe Lefdal tidligere i dag selv om dem ihht websiden var stengt, dessverre var åpningstidene korrekte og dem var stengt..

Ja, jeg er enig i det. Det er halvveis scam dette opplegget. Jeg har bestilt ekspress fra elkjøp, noe som er deres "raskeste" leveringsmetode. Får jeg det ikke i tide vil jeg klage til Elkjøp og kreve kr 1000,- av de da de reklamerer med cashback fra acer og jeg har gjort det jeg kan for å få det så kjapt som mulig.

Lenke til kommentar

http://www.dustinhome.no/product/5010676249/acer-keyboard-nordic-60-l0mn5-012/

 

Dette er dette tastaturet. Jeg har allerede bestilt det.

 

Ja, jeg er enig i det. Det er halvveis scam dette opplegget. Jeg har bestilt ekspress fra elkjøp, noe som er deres "raskeste" leveringsmetode. Får jeg det ikke i tide vil jeg klage til Elkjøp og kreve kr 1000,- av de da de reklamerer med cashback fra acer og jeg har gjort det jeg kan for å få det så kjapt som mulig.

Her er en nettside med bilde. http://www.uk-computers.co.uk/pgProduct.cfm?Product=15892_285_410752-60-L0MN5-012-Keyboard_NORDIC_White

Det er bare tastarurplata til docken, med nordisk tegnsett, ikke komplett dock.

Komplett dock koster nok rundt 12-1500 kr hvis den er å oppdrive. (koster 1495 SEK på acer.se.)

Endret av teitur
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har hatt noe kontakt med Elkjøp\Acer anngående 5-dagers greiene?

Når man googler på acer cashback, så virker det som at de er sabla strenge i utlandet iallefall.

 

"Email a copy or digital photo of your invoice/receipt to [email protected] from your computer or smart phon"

 

Det er vel bare å sende dem kvitteringen man får i mail ved utsendelse.

Lenke til kommentar

Hvor fant du det?

De trenger jo også serienummeret, og bilde av strekkoden, noe som er vanskelig å gi dem uten å ha fått produktet..

Ser nå at du har rett ja.

 

Ser at Sony har 30 dager på sin cashback. Hva i all verden Acer tenker på kan man jo lure på. Det er jo et relativt seriøst firma.

Endret av 1814_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...