Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posten bør klare å levere innen 5 dager.

Blir antagelig levert til posten på mandag(dag 1), får man det innen fredag skal det vel være bra nok så vidt jeg har forstått?

blir innen 4 dager, da bestilling er på søndag, og pakkene blir sendt tidligst mandag.

så får vi bare håpe dem ikke ligger å støver på en postsentral :grumpy:

 

 

Er man flink nok kan man bestille tja, et minutt, et par sekunder før midnatt og håpe kvitteringen er noe for sen til eposten.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

blir innen 4 dager, da bestilling er på søndag, og pakkene blir sendt tidligst mandag.

så får vi bare håpe dem ikke ligger å støver på en postsentral :grumpy:

 

 

Er man flink nok kan man bestille tja, et minutt, et par sekunder før midnatt og håpe kvitteringen er noe for sen til eposten.

Kviteringen kommer da ikke før varen er sendt?

Antar ordrebekreftelse ikke er det samme som kvitering ;)

Lenke til kommentar

Dette er ingen tid for spøk teitur.

cErfik: Du har min dypeste medfølelse, jeg kan tenke meg du går en svært negativ fremtid i møte da du ikke fikk lagt inn ordren din.

Jeg ønsker deg og dine alt godt og håper du ser lyset i tunellen.

Ja jeg vet ikke hvordan dette skal gå.

 

Tusen takk for de varme ord.

Lenke til kommentar

Så dette først nå. Og på lefdal får jeg ikke valg frakt(ergo ikke fullført handelen) og på elkjøp får jeg beskjed om at varen finnes ikke. Eller handlevognen er tom.... AAAAARRRRGGGGGHHHH

 

Jeg opplevde det samme. Tok printscreen og sendt en mail og regnet med det skulle gå i orden siden det var over 100 igjen på lager.

Har fått svar nå idag, hvor de påstår de ble utsolgt ganske tidlig på søndag, men at nettsiden ikke ble oppdatert.

 

Altså, de har jo mange av samme nettbrettet på lager til full pris!

Lenke til kommentar

 

Jeg opplevde det samme. Tok printscreen og sendt en mail og regnet med det skulle gå i orden siden det var over 100 igjen på lager.

Har fått svar nå idag, hvor de påstår de ble utsolgt ganske tidlig på søndag, men at nettsiden ikke ble oppdatert.

 

Altså, de har jo mange av samme nettbrettet på lager til full pris!

Det står da at produktet har utgått hos både Elkjøp og Lefdal... Du har sett på W510 det har det ikke vært noe tilbud på men uansett som de sier de ble utsolgt tidlig Søndag. Litt sent å reagere nå på tidenes tilbud også da det gikk ut 23.59 i går.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...