Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger man tastaturet?

Nei det er et nettbrett med innebygd tastatur akkurat som en smartmobil. Tastaturet dokkingen til dette brettet har eget batteri og i fellesskap får man da nesten 20 timers batteritid det er vel den største fordelen med originaltastaturet. Hvis man vil ha et eksternt tastatur så kan man jo også velge et blåtann tastatur de ligger fra et par hundre og oppover..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei det er et nettbrett med innebygd tastatur akkurat som en smartmobil. Tastaturet dokkingen til dette brettet har eget batteri og i fellesskap får man da nesten 20 timers batteritid det er vel den største fordelen med originaltastaturet. Hvis man vil ha et eksternt tastatur så kan man jo også velge et blåtann tastatur de ligger fra et par hundre og oppover..

Var det jeg trodde, at det bare var kjekt å ha :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det med ekstra lang batteritid pga tastaturdock skal man også ta med en klype salt. Har selv et DELL nettbrett som skal ha 8 timer, og tastaturdock som skal gi 8 timer til. men jeg har ikke 10 timer tilsammen en gang... Min iPad 4 alene har bedre batteritid.

Lenke til kommentar

5+ igjen hos elkjøp og 100+ hos lefdal atm

Ja det er jo grunnet cashback jeg tviler Acer godtar dette hvis den er kjøpt hos Lefdal da de tross alt er to forskjellige butikker selv om samarbeidet... Da Lefdal ikke en gang er alternativ da du skal bekrefte kjøpet hos Acer så skurrer det skikkelig hvis de godtar kvittering en Lefdal kvittering som en Elkjøp handel.

Lenke til kommentar

 

Deltakere som kjøper en ny (dvs. ikke brukt) Acer
Iconia W510 / W511 fra listen over modeller oppført i
tabellen
nedenfor
fra våre forhandlere (enten kjøpet er foretatt i butikk
eller online) innenfor tilbudsp
erioden, er berettiget til
å motta en tilbakebetaling på 1000 NOK krediter
t til sin bankkonto uten ekstra kostnader.

Ja det er jo grunnet cashback jeg tviler Acer godtar dette hvis den er kjøpt hos Lefdal da de tross alt er to forskjellige butikker selv om samarbeidet... Da Lefdal ikke en gang er alternativ da du skal bekrefte kjøpet hos Acer så skurrer det skikkelig hvis de godtar kvittering en Lefdal kvittering som en Elkjøp handel.

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...