Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://acercashback.com/claims/cashback/process

 

her står det som punkt nummer 3. Må vel kunne gjøre det der? elkjøp henviser jo til acer.com

 

You accept that your claim must be made no earlier than 30 days and no later than 60 days from the date on your receipt or invoice.

Om ikke, er det vel Elkjøp som er ansvarlig?

De reklamerer tross alt for 1000kr tilbake, så om acer ikke godtar det, så?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Vi få jo se da om Elkjøp/Lefdal klarer å levere innen fristen. Hvis ikke dette Cashback greiene funker er det jo bare å sende tilbake på angreretten. Og i hvert fall hvis de ikke leverer i tide. Da kan de få tilbake hele greia og lære seg raskere levering neste gang.

Lenke til kommentar

byggekvaliteten skal være ganske grei etter hva jeg har hørt.

opplsningen virker ok på et slikt lite brett, kunne vertbedre, men men

 

 

 

 

EDIT:

dette henger ikke helt på greip

You accept that your claim must be made no earlier than 30 days and no later than 60 days from the date on your receipt or invoice.

+

Produktet må utelukkende være kjøpt mellom den 01. september 2013 (00:01 CET Central European

Time) og den 30. september 2013 (23:59 CET), og registrert online på Acer.com eller direkte på http://eudeals.acer.cominnen 5 dager etter kjøpet.

Kjøpsdatoen på kvitteringen eller fakturaen teller som dag 1.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

 

Ser fortsatt bedritent ut. Kunne vært bra, om oppløsningen ikke hadde sugd og byggekvaliteten var litt bedre.

 

Den eneste som er bedritent er alt det andre crappet du får til 995 kroner, ingenting er i nærheten av å levere det denne kan gjøre. (3G/64GB/NFC/Win 8 Full/++++)

 

Dette er uten tvil et røverkjøp til den prisen, selv 2000 kr. Den har jo fått anbefalt stempel av Hardware.no, da tatt i betraktning 4-5000kr pris! Sistnevnte pris er derimot ikke en god pris, men denne parkerer fint en ipad til 3800 for min egen del ihvertfall, bortsett fra oppløsningen, men det kan jeg jaggu meg leve med til den prisen.

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, bestilte i natt - og lurer på om ordrebekreftelse er det samme som kvitteringa? var dum nok til å velge vanlig postgang så rekker kanskje ikke acer cashback - men får håpe!

 

Og det var satan meg vrient å finne docking til w511, men leste at w510 og w511 brukte samme keyboard dock

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, bestilte i natt - og lurer på om ordrebekreftelse er det samme som kvitteringa? var dum nok til å velge vanlig postgang så rekker kanskje ikke acer cashback - men får håpe!

 

Og det var satan meg vrient å finne docking til w511, men leste at w510 og w511 brukte samme keyboard dock

ja det er samme kvittering

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, bestilte i natt - og lurer på om ordrebekreftelse er det samme som kvitteringa? var dum nok til å velge vanlig postgang så rekker kanskje ikke acer cashback - men får håpe!

 

Og det var satan meg vrient å finne docking til w511, men leste at w510 og w511 brukte samme keyboard dock

Har du funnet keyboard dock til den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...