Gå til innhold

Fullverdig Windows 8 64 SSD 3G 10,1 til latterlige 995,-


Jada-jada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden ting ikke blir sendt i dag likevel kunne det sikkert vært lurere å lagt inn ordre rett over midnatt

De er raske til å sende ut jeg har bestilt mye fra både Elkjøp og Lefdal. Når jeg har bestilt Lørdager har jeg senest pakken på Onsdag, bestillinger Søndag senest Torsdag dvs det går bra med registrering uansett. Vet ikke hvor andre bor jeg bor nord i Hedmark trolig Nord Norge vil det drøye en dag ekstra.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

jeg bor på sørlandet

 

når jeg bestiller noe står gjerne sporingen med "vare registrert, men ingen pakke motatt av posten enda".

Etter dette ligger den i oslo med "registrert og videresendt", dagen etter i kristiansand med "registrert og videresendt", for så å dagen etter bli sendt til postkontoret i søgne for så til den lokale butikken jeg henter pakkene i .

 

Dette er et sjangsesplill

Lenke til kommentar

Slapp av folkens, det er datoen på kvitteringen som ligger i forsendelsen som gjelder, og den står det nok 09.09 på (imorgen mandag) og så har du da ut hele uka på å registrere det. Hvis de blir å krangle på det, noe jeg tviler på, så er det bare å henvise til sporing

Datoen på kvitteringen blir det samme som når ordren ble bestilt.. Kvitteringen kommer via epost på samme måte som ordrebekreftelsen den dagen ordren blir sendt fra lageret i Sverige.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Datoen på kvitteringen blir det samme som når ordren ble bestilt.. Kvitteringen kommer via epost på samme måte som ordrebekreftelsen den dagen ordren blir sendt fra lageret i Sverige.

Jeg får kun ordrebekreftelse(bestilt dato) og så din pakke er sendt(sendt dato) per epost fra elkjop.no.

Kvittering/faktura har jeg aldri fått fra Elkjøp, kun Komplett/MPX osv.

Lenke til kommentar

Jeg får kun ordrebekreftelse(bestilt dato) og så din pakke er sendt(sendt dato) per epost fra elkjop.no.

Kvittering/faktura har jeg aldri fått fra Elkjøp, kun Komplett/MPX osv.

 

Fra:

Dato:
26. august 2013 21:59:59 CEST

Til:
XXXXXXX.

Emne:
Kvittering for ordrenummer: 00268527XX

Svar til:

Vedlagt finner du kvittering for ordrenummer 00268527XX

 

Dersom du har bestilt mer enn ett produkt kan det hende at du får produktene i separate forsendelser. Du kan lese mer om dine ordre på "min side" på
eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000.

 

Takk for handelen, og velkommen tilbake!

 

Med vennlig hilsen

Vel du tar feil for kvitteringen ser slik ut med et pdf vedlegg som er selve kvitteringen.

 

Endret av Jada-jada
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...