Gå til innhold

Sony Xperia Z1 - Sonys flaggskip høsten 2013


Simkin

Anbefalte innlegg

Eneste mystiske jeg har opplevd etter oppdatering er at exchangekontoen plutselig krever passord i stedet for pin, uten at systemansvarlig har endret på noe. Vet ikke om det er relatert til kitkat...

Men det gjorde at jeg kjøpte mailappen TouchDown og det er kanskje det mest geniale jeg har gjort. Den håndterer sikkerhet internt i appen sånn at jeg kan ha telefon uten pin, og taste pin når jeg skal lese mail. Genialt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner at det er KitKat som er det store i disse dager, men jeg prøver meg med et idiotspørsmål likevel:)

 

Hva inneholder salgspakke til Z1?

 

Mottok en fra en av de største elektrokjedene i Norge i forrige uke. Den inneholdt mobil, USB-kabel og ladehode 220V+info.

 

Ikke headset, ladekrybbe eller skjermbeskytter..

 

Noen som vet om dette er som det skal være?

Lenke til kommentar

Hvordan spesifiserer du det, annet enn staminamodus og de andre forhåndsinnstilte modusene?

 

Min har gått fra 100% i morges klokka 8, til nå 74%. Og da har jeg sjekket epost to ganger og nettavisen en gang, i tillegg til disse to postene her. Syns det er litt vel dårlig, i og med at den har vært i standby modus mesteparten av tiden. Stamina og wifi er aktivert under strømsparings modus.

Lenke til kommentar

Etter oppdateringen har jeg hatt feil med:

- Lydnivå som er lavt helt til du skifter vekk og tilbake igjen til appen, så hopper lydnivået opp.

- Snapchat har hatt problemer, dette har mest sannsynlig sammenheng med:

- Defekt kameraapp. Den låser seg mellom bilder/lagrer ikke bilde når den låser seg.

 

Men så har jeg opplevd noe urovekkende nettopp: Midt på skjermen, i topp(1cm) og bunn(0,5cm) har jeg fått det som ser ut som sprekker. Trodde først det var riper, men det er nesten ingenting i overflaten, samtidig som de gir "regnbue-effekt", som tyder på sprekker.

 

Skjønner ikke hvordan disse skal ha oppstått. Er det andre som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...