Gå til innhold

– En evolusjon var mer naturlig for oss (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Var ganske kule saker de viste på pressekonferansen, men jeg føler selv at de burde ventet med en 4'er, men okei, kommer likevel til å kjøpe det.. What the heck..

Lenke til kommentar

Battlefield 4 burde heller blitt kalt Battlefield 3.5 rent teknisk sett, men da hadde det vel ikke solgt veldig godt.

 

Battlefield 3 var en stor skuffelse. Kartene er spesielt dårlig, det er konstant blåskjær, og våpen, tilleggsutstyr og ranking systemet ble for omfattende for min smak - da jeg mye heller hadde foretrekt en blanding mellom den oversiktlige delen i BC2 men med litt flere alternativer.

 

Tror Battlefield 4 kan bli ganske bra, i hvertfall grafisk sett, men siden BC2 Vanilla har de ikke akkurat overbevist meg om at de har skjønt tegninga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har trua på BF4.. Pressekonfen gjorde meg i hvert fall veldig mye mer gira enn jeg var før.

 

De har i hvert fall mer nytt å vise enn en vakthund i lavoppløste teksturer...

 

Nå er jo ikke BF COD. :p

 

 

3er var jo ganske fucked up. Lite som minnet om battlefield 2.

BF3 var absolutt ikke BF2, og jeg er helt enig i din beskrivelse av BF3, da jeg selv ikke synes mye spille, etter nå å ha spilt i over 100 timer (veldig lite, i know).
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blow My Whistle baby :)

 

 

Herregud.. Det er IKKE den perverse sangen jeg referer til, med mitt nick.. :hrm:

 

Edit: lagde du en bruker bare for å kommentere nicket mitt? Wow, what a..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Velkommen til internett. :p

 

 

Jepp, tenkte jeg kom til å høre den og, en eller annen gang.. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

BF4 blir sikkert bra. Men savner et nytt Bad Company, har flere timer der en i BF3, og syns det er synd at det virker som dei har lagt viderføringa av det dei gjor med den serien på hylla når dei sier at alternativt navn til BF4 kunne blitt BC3. Håper vertfall på noen maps i BF4 som ligner litt på White Pass og Arica Harbor.

Endret av Stefff1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BF4 blir sikkert bra. Men savner et nytt Bad Company, har flere timer der en i BF3, og syns det er synd at det virker som dei har lagt viderføringa av det dei gjor med den serien på hylla når dei sier at alternativt navn til BF4 kunne blitt BC3. Håper vertfall på noen maps i BF4 som ligner litt på White Pass og Arica Harbor.

EA we ruin games.

Lenke til kommentar

Er selv skeptisk til en helt ny versjon med lite nyvinninger, begynner å nærme seg COD-land. Jeg kommer likevel til å kjøpe det siden jeg har vært en fan av serien siden 1942. Det blir veldig interessant å se hvilken grad av ødeleggelse som blir implementert i den endelige versjonen, jeg tviler på at det kommer til å innfri, men det fins alltid et lite håp.

Jeg husker godt lovnadene om graden av ødeleggelse i 3'ern og det ble jo ikke helt de store greiene.

Mer fokus på lagspill i singleplayer ser jeg på som noe herk, ingenting er mer frustrerende enn lange skriptede sekvenser hvor man må vente på AI-styrte spillere som ofte er dum som naut.

Håper også det kommer en utvidelse ala 1943, som fortsatt mangler på pc. Foretrekker Corsair og T-34 fremfor JSF og T-90.

Lenke til kommentar

Er som mange andre skeptisk til BF4.

Jeg elsket BF2 og de eldre (vietnam, 1942 etc). Var ikke helt begeistret over BF3 som mange har nevnt før meg.

 

Skal vente med å kjøpe BF4 til jeg får se litt mer av hvordan det blir.

 

Jeg synest de kunne navngitt dette spillet Bad Company 3(og 3,5) og heller gjort Battlefield (3-4) serien mer lik BF1942/2/Vietnam

 

Noen er kanskje lei av andre verdenskrigspill, men jeg begynner å bli lei av nåtids~nærfremtid skytespill der alt skal gå så j***a fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...