Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, til dere som allerede har fått en X1, er det noe spesielt jeg må gjøre for å få koblet til Xbox Live? Evt noe som må gjøres for at jeg skal få handlet spill fra Live?

 

Er det noe som helst sperrer vi må komme oss rundt etter som X1 ikke er lansert i Norge enda?

Nei til alle de spørsmåla.

 

Når du setter opp Xboxen, velg US Marketplace, gå så inn i Games&apps/Settings og ''Payment and Billing''.

 

Fyll inn din vanlige addresseinformasjon/visakortinfo, men bruk California som stat, 90002 som postnr og 321 345 5432 som tlf nummer.

 

Da kan du kjøpe billige digitale spill (rundt 370kr for standardversjonene).

Endret av SIR WOLFIE 87
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei til alle de spørsmåla.

 

Når du setter opp Xboxen, velg US Marketplace, gå så inn i Games&apps/Settings og ''Payment and Billing''.

 

Fyll inn din vanlige addresseinformasjon/visakortinfo, men bruk California som stat, 90002 som postnr og 321 345 5432 som tlf nummer.

 

Da kan du kjøpe billige digitale spill (rundt 370kr for standardversjonene).

Ahhh. Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Xbox One må aldri stå vertikalt, det er den ikke lagd for. Google it.

 

Om du har et ødelagt drev, spill digitalt til norsk release, for så og reklamere.

 

Som Larzen sier så har man vel ikke noe å tape på å prøve. Xboxen er vel ikke lagd for å snus på hode å bli banket på heller. :p

 

Uansett... Dette virket for meg. Snudde den på høyre side og etter å ha prøvd 3-4 ganger gikk platen inn uten ulyder, så da var det bare å snu den rett vei igjen så var alt i orden. :)

Lenke til kommentar

Nei til alle de spørsmåla.

 

Når du setter opp Xboxen, velg US Marketplace, gå så inn i Games&apps/Settings og ''Payment and Billing''.

 

Fyll inn din vanlige addresseinformasjon/visakortinfo, men bruk California som stat, 90002 som postnr og 321 345 5432 som tlf nummer.

 

Da kan du kjøpe billige digitale spill (rundt 370kr for standardversjonene).

Takk for denne. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar

 

Som Larzen sier så har man vel ikke noe å tape på å prøve. Xboxen er vel ikke lagd for å snus på hode å bli banket på heller. :p

 

Uansett... Dette virket for meg. Snudde den på høyre side og etter å ha prøvd 3-4 ganger gikk platen inn uten ulyder, så da var det bare å snu den rett vei igjen så var alt i orden. :)

Så lenge du slipper å ha den stående vertikalt hele tiden er det jo ikke noe problem. Men om du gjør det, gjør du neppe problemet noe bedre hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...