Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bestillte ghost bundelen selv på tirsdag, den er i oslo nå. ventes her imorgen kveld, eller tidligst i kveld. men regner med imorgen. kansje jeg stakk av med den siste =)

 

Bor du i Oslo får du den samme dag som den ankommer Oslo :)

 

Står jo også på sporingen av UPS når den skal ankomme

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

Bor du i Oslo får du den samme dag som den ankommer Oslo :)

 

Står jo også på sporingen av UPS når den skal ankomme

Bor i Trondheim så. blir liten ekstra kjøretur da ja. tviler på at den kommer idag, men da har man noe å glede seg til imorgen. foresten, vet noen av dere hvor ofte ups kjører oslo-Trondheim?

Lenke til kommentar

hmm, d hørtes synd ut. hvor finner jeg evt sporinngsnummeret når bring tar over da? vil ha til å huske at ups kom i trondheim og hentet min xbox 360 når den skulle til reperasjon.

 

Edit: har denne beskjeden på UPS sporingsside:

The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled.

Endret av Psycedilla
Lenke til kommentar

hmm, d hørtes synd ut. hvor finner jeg evt sporinngsnummeret når bring tar over da? vil ha til å huske at ups kom i trondheim og hentet min xbox 360 når den skulle til reperasjon.

 

Edit: har denne beskjeden på UPS sporingsside:

The address is in a remote area and deliveries are not made daily. / Delivery rescheduled.

 

Du må ta bort de to siste (eller kun det siste, husker ikke helt) tallene/bokstavene i sporingsnummeret og bruke det på bring.no

 

 

Da min xbox 360 ble hentet var det DHL hvertfall, men uansett så leverer ikke UPS i Trondheim nå så bring fikser det :) Du får den fortsatt på døra :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

Du må ta bort de to siste (eller kun det siste, husker ikke helt) tallene/bokstavene i sporingsnummeret og bruke det på bring.no

 

 

Da min xbox 360 ble hentet var det DHL hvertfall, men uansett så leverer ikke UPS i Trondheim nå så bring fikser det :) Du får den fortsatt på døra :)

Mulig det var DHL. lenge siden nå :p jaja, godt å vite at den er på vei ivertfall. å ikke blitt backordered som mange andre inn her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...