Gå til innhold

Mulig og importere Xbox one?


Ultrabad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker du å ta backup av? Tror ikke det er nødvendig, det meste (hvis ikke alt) er linket til profilen din, så har du f.eks betalt for og lastet ned et spill så er det bare å laste det ned på nytt på den nye konsollen din når du har logget deg på med profilen din.

 

Er bare å bestille en ny ja hvis du finner noen på lager.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe en xbox one til broren min som fyller år neste uke, bestilte en fra Tyskland til meg selv men der er den ikke på lager, koster litt mer men ser Coolshop.com/no har xbox one på lager.

Er dette en trygg nettbutikk å handle fra? er alltid litt nølende når det gjelder butikker jeg ikke har handlet fra før.

Lenke til kommentar

coolshop er trygt å handle fra, men sett på uk ms store siden? de har fifa bundlen inne, og er ikke noe annerledes å handle fra enn den tyske siden, link her http://www.microsoftstore.com/store/msuk/en_GB/pdp/Xbox-One-with-FIFA-14/productID.291349400

 

Jo takk, skulle akkurat til bestille fra derfra men stakk fort innom den tyske siden og der hadde de fått Xbox One på lager igjen, så det ble ett kjøp til derfra. :)

Lenke til kommentar

Er nå i England og lurer på om eg skal kjøpe meg ein xbox one. Kjøper den på game.

 

Når eg kommer tilbake til Norge vil eg da få problemer med. Foreksempel. Regionsperre,xbox live,kjøp av innhold, forsikring ved problemer,osv

 

:)

 

Nei, den er sonefri, og så er alle spill. Eneste forskjellen er at du vil trenge omformer til strømforsyningen din, da England normalt benytter seg av andre stikkontakter i veggen.

 

Garanti og reklamasjonsrett tror jeg det blir dårlig med. Jeg tviler på at Game i Norge blir å ta seg av problemet om noe er galt. Bare test at konsollen din fungerer som den skal før du drar tilbake til Norge.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke får opp noe "kjøp knapp" på den tyske microsoft siden?

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One/productID.285170900

 

Hadde akkurat bestemt meg for å bestille. Jeg så at de hadde inne da jeg var på jobb, men da jeg kom hjem var det tydelig vis ikke mulig å bestille.

 

Er det noen som har erfaring med å bestille fra Spania?

Endret av morten2211
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke får opp noe "kjøp knapp" på den tyske microsoft siden?

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One/productID.285170900

 

Hadde akkurat bestemt meg for å bestille. Jeg så at de hadde inne da jeg var på jobb, men da jeg kom hjem var det tydelig vis ikke mulig å bestille.

 

Er det noen som har erfaring med å bestille fra Spania?

 

Leser tidligere i tråden at flere har bestillt fra Spania og at det har gått fint.

Bestillte fra Tyskland igår, men status på ordre er "backordered". Regner med at dette betyr tomt på lager? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar

 

Leser tidligere i tråden at flere har bestillt fra Spania og at det har gått fint.

Bestillte fra Tyskland igår, men status på ordre er "backordered". Regner med at dette betyr tomt på lager? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Går nok for en Call of Duty bundle fra Spania

Er spillet digital download eller fysisk format? None som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...