Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater å bli "forced" til å selge spillere. PSG bydde sinnsyke summer for Mitrovic så måtte bare godta, men passet egentlig bra siden han ikke passer helt inn i min taktikk som false nine.

 

For pengene hentet jeg en ganske så fin unggutt (elsker navnet hehe) og prøver å få Daley Blind på DM

post-262771-0-56281800-1387302672_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Holder for øyeblikket på med Newcastle og har en taktikk som for øyeblikket har satt meg på femte plass i PL etter 20 kamper, men kunne lett vært høyere hadde det ikke vært for at Cissé aldri klarer å score. Han har alltid sinnsykt mange gigantiske sjangser i nesten alle kamper, men mål blir det ikke.

18 kamper fra start og 3 mål. Skuffende.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Ferdig med 4de sesong med Everton og tar en pause der. Ble bare ligaen denne gangen. Barca slo meg ut av CL i kvarten. United tidlig i Liga og city på straffer i FA. Men grei sesong heh. Lagret etter sesongen var ferdig og tenkte jeg skulle starte en unemployed save.

 

Etter snart ett år på ferie begynner jeg å lure om jeg får noe jobb. Vil bare ha i englang og har alle ligaene i England enabled...

 

*edit etter 3 år som unemployed velger jeg heller et team på måfå...

 

*edit 2 tok laget som var predicted sisteplass så det ble Concord Rangers, og kallenavnet dems "The Beach Boys" the best! XD

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Andre som opplever at lag ein styrer ofte må ha vanvittig med sjansar før det blir mål av det? Eller at laget ditt aldri scorar på kontringar der ein kjem aleine med keeper?

 

27-2 skudd

10-1 på mål

0-1 resultat

Dette er akkurat grunnen til at eg ikke spiller dette spillet noe særlig. Klokket inn 700-800 timer hvert år nå, i år blir det ikke i nærheten. CPU er alltid mye farligere foran mål uansett hva dem spiller med på topp. Tror ikke avslutninger har noe å si. Brukte Casillas i en CL kamp der han scoret hattrick som spiss.

Lenke til kommentar

Skal til å starte ein game med nokre tre vennar. Skal starte med eit lag i Adeccoligaen. Korleis skal/bør innstillingane ver?

- Kva for land skal eg ta med?
- Skal alle land vere "spillbar" eller "Kun synlig"?
- Skal eg krysse av på nokre av punkta under "avanserte innstillinger"?

Andre ting?

___________________________________________________
Kva lag skal eg velge?
Bodø/Glimt, Hødd, KHK? Andre?

Lenke til kommentar

Har en 19 år gammel venstreback som jeg gjerne skulle lånt ut. Han er 3. valg på VB og jeg spiller i Adecco. Har fått tilbud fra Tippeligaen, Adecco og 2.div, men TL og Adecco vil ha han som rotasjon. Er det bedre å sende spilleren til 2. div hvor han kan være førstevalg? Tenker mtp på utvikling.

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Nesten ferdig med 2ndre sesongen med Concord Rangers (The Beach Boys) og har virkelig vært bra til nå. Første sesong hentet jeg mange free players som passet min spillerstil. Hentet Leicester legenden Muzzy Izzet som Ass. Trener. Hentet også den gamle Everton spissen Paul Rideout som under 18 manager. Kjenner begge disse fra mine glansdager i både CM, men mest Premier Manger 97 (og Rideout for jeg er Everton supporter)

 

Første sesong gikk veldig bra (ser du bort fra cupene, ble slått ut tidlig og fikk ikke de nødvendige inntektene fra dem) og vant serien med glans. Hentet noen flere free spillerer for å forsterke laget mitt for Skrill Premier spill. Sesongen startet utrolig bra, var med i playoff (3-4 plass) veldig lenge, så kom skadene...

 

Er nå 6 poeng unna playoff med en kamp mindre spilt og 7 kamper igjen. Er enda sjanser da så får se.

 

Slet litt med penger i starten av sesongen. Vi måtte bygge ut stadion pga ligaen så var over millionen i minus (ganske mye for så lav div) men cup glory, vant Fa Trophy over Skrill Premier vinneren ( ja de har vunnet allerede xD) gav meg masse penger.

 

Har solgt mange av mine beste spillere for å skaffe penger i kassa. Vil heller bygge laget sakte, men sikkert istedet for å rykke rett opp og så rett ned pga ingen penger til forsterkninger.

 

Får se om jeg ender på playoff og så opprykk, men tror ikke jeg klarer det heh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...