Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bare å være en jævel på free transfers. Man MÅ ikke ha penger for å skaffe seg klasse.

Hehe sant, men makslønna jeg kan tilby en spiller nå er 7k/uke norske kroner. Kan ikke be styret endre på lønnsbudsjett og. :hm:

 

LITT usaklig at jeg får så lite når jeg kom på 2 plass i Adelante og rykket direkte opp til La Liga.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

2ndre sesong med Everton ferdig. Etter en slow start som gjorde meg veldig nervøs så kom jeg helt opp til nr 1. Vant også liga og fa cup. Ble slått ut fra champions league av united, 3-2 sammenlagt, men utrloig sesong sett i alt.

 

Schürrle var veldig mje i starten av sesongen, men herregud han var helt syk i andre halvdel!

 

Baines er som vanlig helt utrolig. 7,94 average er virkelig breathtaking :S

 

Barkley var ok første sesong, denne har han vært helt utrolig, kommer aldri til å selge han.

 

Brukte Distin som rotasjonsspiller, men han har virkelig spunk igjen, 7.40 average for en 37 åring er noe å beundre.

 

Var redd Deuloefeu skulle bli en flopp etter jeg brukte 160 mill på han, men han har virkelig vokst som en spiller dette året!

 

Mitrovic hoppet rett inn i skoene til Lukaku, trenger bare en annen god spiss (false nine) noen anbefalinger? Spiller med en false nine spiss og 2 winger (inside forward)

 

Stones var også veldig overraskende denne sesongen. Blir nok å beholde han i troppen

 

Everrton har et helt sykt lag i FM, ja kjøpte noen, men de fleste er igjen fra orginallaget heh

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...