Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen andre her som har 2.mars som dato hos Komplett? Fikk i dag bekreftelse på at om du hadde denne datoen fikk du den rundt 26.februar!

Jeg hadde 2. mars da jeg dro fra jobb i stad. Nå står det 16. februar. Fortsatt 3 uker å vente, og hvem vet, plutselig endrer den seg igjen, forhåpentligvis til en tidligere dato :-D

 

Jeg hadde først 16.februar også fikk jeg 2.mars, skal logge inn og sjekke nå. Når bestilte du?

Lenke til kommentar

Mange som har bestilt fra spillsjappa.no? Bestilte der på release dagen da jeg solgte min samme dag. Det stod forventet levering en gang i Januar, men nå står det bare !obs, lang leveringstid :( Microsoft fikk mye pes siden de droppet Norge, men kan ikke si at Sony har prioritert Norge så veldig heller når de sender 4000 maskiner til release. Dråpe i havet

Lenke til kommentar

 

 

Noen andre her som har 2.mars som dato hos Komplett? Fikk i dag bekreftelse på at om du hadde denne datoen fikk du den rundt 26.februar!

Jeg hadde 2. mars da jeg dro fra jobb i stad. Nå står det 16. februar. Fortsatt 3 uker å vente, og hvem vet, plutselig endrer den seg igjen, forhåpentligvis til en tidligere dato :-D

 

Jeg hadde først 16.februar også fikk jeg 2.mars, skal logge inn og sjekke nå. Når bestilte du?

 

 

Bestilte 13. desember, etter andre bomtur til Elkjøp i kø :p Når jeg bestilte var det 2. februar tror jeg, så endret den seg til 16. januar, og så til 2. mars hvor den har vært i et par uker nå, før den endret seg for en time siden til 16. februar.

Lenke til kommentar

 

Kan jo bare kjøpe den på thorn eller leasy.

Koster kun 6349,- røverkjøp........

Følger med kamera og ekstra kontroller da.... Fortsatt dyrt da....
trodde ikke det var noen bundle så var litt sjokka over prisen.. men som du sier så er det vel fortsatt ganske overprisa ja.. Endret av chrengen
Lenke til kommentar

Mange som har bestilt fra spillsjappa.no? Bestilte der på release dagen da jeg solgte min samme dag. Det stod forventet levering en gang i Januar, men nå står det bare !obs, lang leveringstid :( Microsoft fikk mye pes siden de droppet Norge, men kan ikke si at Sony har prioritert Norge så veldig heller når de sender 4000 maskiner til release. Dråpe i havet

Papirlansering, ja. Det har vært betydelig enklere å få tak i Xbox One her, via import fra Microsofts sine egne sider til normal pris.

Lenke til kommentar

Papirlansering, ja. Det har vært betydelig enklere å få tak i Xbox One her, via import fra Microsofts sine egne sider til normal pris.

Hmmm. Det er det ja. Likte 360 best ved forrige generasjon mest pga. bedre online bit. Norge virker som et PS land da nesten alle jeg kjenner har PS, men ingen Xbox. Så nå blir det PS4 så jeg kan spille med venner, men skal ikke begynne med DEN debatten her inne.

 

Sendte Spillsjappa mail her om dagen og spurte hvordan jeg ligger an. Fikk beskjed da at de fikk inn 40 stk samme dag, og at jeg ville få beskjed om jeg var en av de heldige. Ingen mail mottatt gitt.....

 

Så jeg gikk fra å ikke tenkte noe på det til å glede meg, og til slutt bli skuffa :p Skulle bare gitt F i å spørre når den kommer. Kommer jo ikke noe fortere uansett

Lenke til kommentar

Mange som har bestilt fra spillsjappa.no? Bestilte der på release dagen da jeg solgte min samme dag. Det stod forventet levering en gang i Januar, men nå står det bare !obs, lang leveringstid :( Microsoft fikk mye pes siden de droppet Norge, men kan ikke si at Sony har prioritert Norge så veldig heller når de sender 4000 maskiner til release. Dråpe i havet

Har vanskelig for å synes synd på deg når du fikk en konsoll på lanseringsdagen, og solgte den videre. (Sikkert med god profitt)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Mange som har bestilt fra spillsjappa.no? Bestilte der på release dagen da jeg solgte min samme dag. Det stod forventet levering en gang i Januar, men nå står det bare !obs, lang leveringstid :( Microsoft fikk mye pes siden de droppet Norge, men kan ikke si at Sony har prioritert Norge så veldig heller når de sender 4000 maskiner til release. Dråpe i havet

Har vanskelig for å synes synd på deg når du fikk en konsoll på lanseringsdagen, og solgte den videre. (Sikkert med god profitt)

 

 

Det skjønner jeg godt. Ville egentlig ikke selge den, men fikk et bud på 7500 så da kunne jeg ikke si nei

Lenke til kommentar

Mange som har bestilt fra spillsjappa.no? Bestilte der på release dagen da jeg solgte min samme dag. Det stod forventet levering en gang i Januar, men nå står det bare !obs, lang leveringstid :( Microsoft fikk mye pes siden de droppet Norge, men kan ikke si at Sony har prioritert Norge så veldig heller når de sender 4000 maskiner til release. Dråpe i havet

 

Jeg venter også på min fra spillsjappa, bestilte 27. november. Etter det lille partiet de fikk inn tidligere denne måneden fikk jeg beskjed om at jeg var ca nr 100 i køen. I en senere mail skrev de at jeg vil få senest innen utgangen av februar.

 

Haster egentlig ikke for min del, siden PS3 backloggen fortsatt er betydelig. :)

Endret av medisterpus
Lenke til kommentar

Spillsjappa er en dritsjappe. Elendig kundeservice (de blir sure om man spør flere ganger) og dårlig informasjon gjør det umulig å bruke den butikken.

 

Det er vel ikke Sony som er problemet heller. Spillsjappa får lite konsoller grunnet hvor små de er. Hadde dere bestilt et annet sted hadde dere sikkert fått den snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...