Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er sinte fordi dem ikke la inn en preorder i tide kansje... :p

Ulovlig er det ihvertfall ikke.

 

Men tror ikke jeg hadde hatt gidd til å videreselge på finn, blir bare å selge for samme pris til venner/bekjente i tilfelle.

Noe annet syns jeg virker litt patetisk for et par usle hundrelapper ekstra.

 

Men, folk står jo selvfølgelig fritt til å gjøre hva dem vil :)

Lenke til kommentar

For å ikke snakke om ulovlig...

Mulig dette kun gjelder billetter (ikke lov å selge videre med fortjeneste). Tenkte at det var sånn for andre produkter også, men godt mulig jeg tar feil.

 

Er forresten ganske sikker på at du får deg en PS4 i butikken på lansering. I hvert fall før jul. Selvom komplett sier at de er utsolgt og ikke får flere før i januar, betyr ikke det at dette gjelder alle andre butikker.

Lenke til kommentar

Om det skulle vise seg at jeg får flere vil jeg selvfølgelig selge den til mine venner eller noe. Jeg gidder ikke å kjøpe for å selge den på Finn med fortjeneste. Man kan fint også bli den som sitter i en situasjon hvor man faktisk ikke får PS4 pga. enkelte har bestilt 20 eksemplarer med hensikten til å tjene på det.

Lenke til kommentar

Er forresten ganske sikker på at du får deg en PS4 i butikken på lansering. I hvert fall før jul. Selvom komplett sier at de er utsolgt og ikke får flere før i januar, betyr ikke det at dette gjelder alle andre butikker.

 

Vi får nå se på det.

 

http://www.spawnfirst.com/news/ps4-sold-out-at-amazon-germany-until-january-2014/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ps4-sold-out-at-amazon-germany-until-january-2014

 

Mulig du kan skaffe deg en i butikk ved release, men det blir nok et begrenset antall.

Når amazon i tyskland ikke kan garantere flere enheter av ps4 før til januar, så er nok ikke situasjonen noe bedre her på berget ihvertfall.

Lenke til kommentar

Har nå kontaktet mange av alle nettbutikkene, de aller fleste er tomme (gamezone, platekompaniet, spaceworld, etc.)

 

Ett sted du fortsatt får forhåndsbestilt er cdon.no og dustin.no. Men ingen kan garantere at de kan levere den 29.nov.

 

For min egen del (som var så dum at jeg har ventet såpass lenge) må prøve å ta butikkrunden fredag 29.nov.

 

Det mange glemmer her, er at også Expert får konsoller (har ikke noe forhåndssalg), samt at de som er så heldige å ha en Coop Obs (de som selger spill selvsagt) i nærheten kan også stikke innom den!

Lenke til kommentar

Vi får nå se på det.

 

http://www.spawnfirst.com/news/ps4-sold-out-at-amazon-germany-until-january-2014/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ps4-sold-out-at-amazon-germany-until-january-2014

 

Mulig du kan skaffe deg en i butikk ved release, men det blir nok et begrenset antall.

Når amazon i tyskland ikke kan garantere flere enheter av ps4 før til januar, så er nok ikke situasjonen noe bedre her på berget ihvertfall.

 

Er man i butikken før den åpner og er litt smart (der hvor kanskje folk ikke tror de har ps4 (som obs)) så er det vel ikke noe problem å skaffe en...

Lenke til kommentar

Derav skrev jeg at det nok er mulig å anskaffe seg en konsoll ved release. Klart det.

Men at jeg tror en skal være forsiktig med å tro en kan valse inn i butikken noen dager etter release, og forvente at det bare er å plukke en med seg.

 

 

De fleste kjedene har helt klart et visst antall konsoller som er merket for salg i butikk. Spørsmålet blir hvor lenge det varer, og hvor lang tid det vil ta før flere vil ankomme lager.

Når Sony sluttet å garantere for dag 1 levering allerede i starten av august. Da er det klart at Sonys kapasitet er sprengt.

Lenke til kommentar

Derav skrev jeg at det nok er mulig å anskaffe seg en konsoll ved release. Klart det.

Men at jeg tror en skal være forsiktig med å tro en kan valse inn i butikken noen dager etter release, og forvente at det bare er å plukke en med seg.

 

 

De fleste kjedene har helt klart et visst antall konsoller som er merket for salg i butikk. Spørsmålet blir hvor lenge det varer, og hvor lang tid det vil ta før flere vil ankomme lager.

Når Sony sluttet å garantere for dag 1 levering allerede i starten av august. Da er det klart at Sonys kapasitet er sprengt.

Nei det er nok noen som sikkert går for den metoden også (kjøpe den etter ett par dager).

 

Men for min egen del er jeg nok klar fem minutter før åpningstid den 29.november utenfor en lokal butikk som har spill...

 

Forbanner meg selv for at jeg ikke tok avgjørelsen litt tidligere om å skaffe meg en PS4... :hrm:

Lenke til kommentar

SimplyGames: Your pre-ordered PS4 now costs at least £65 more

Customers now "NEED" to update their order and "MUST" choose one of the new console bundles (pictured in article), the cheapest of which is £414.99 - the others are £469.99.
Sorry, but that's what SimplyGames was allocated by Sony. An email sent in late September had warned customers that bundle configurations were being worked out, but nowhere did it say the solus PS4 people had ordered would no longer be available to buy.
Blir nok endel avbestillinger der.
Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Har allerede forhåndsbestilt ps4 fra komplett.no men det står at jeg får det i midten av desember og ikke på lanseringsdato. hadde tenkt til å stå i kø foran en butikk å skaffe meg en men tror ikke det blir noe av det etter å ha lest gjennom denne tråden.

Trodde det var snakk om 1-2 timer og ikke 4timer og oppover :(

Lenke til kommentar

Lurer litt på hva jeg skal gjøre selv. Vært usikker på om jeg skal ha den på launch eller ikke, men jo nærmere man kommer, jo mer frister det :p. 4timer + kø... Hm.... Spørs om man ikke må gjøre seg klar for det.

 

Kommer jo litt an på hvor man bor i landet...Er nok ikke like stor tilgang alle steder. Samtidig er ikke bundles-pakkene klare ennå (Feks Killzone-bundle, etc.) Men absolutt det beste hadde vært å forhåndsbestilt ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...