Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Det er i utgangspunktet samme tingen, men med kraftigere maskinvare.

Nei? Maskinvaren er ikke bare kraftigere, den er en fundamentalt helt annen arkitektur. Det er to helt forskjellige konsoller rett og slett. PS4 vil knuse PS3 i alt! Noe annet ville jo vært en gedigen skuffelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det for sent å forhåndsbestille PS4 dersom jeg har lyst på en på dag 1?

Tror dere at Elkjøp vil kjøre noen lanseringstilbud?

Jeg husker at jeg kjøpte Wii-en min for 2000kr på lanseringsdagen. Jeg måtte stå opp grytidlig, men det var likevel en spesiell og minneverdig opplevelse å stå i kø kl. 7 om morgenen. :p

Lenke til kommentar

Nei? Maskinvaren er ikke bare kraftigere, den er en fundamentalt helt annen arkitektur. Det er to helt forskjellige konsoller rett og slett. PS4 vil knuse PS3 i alt! Noe annet ville jo vært en gedigen skuffelse.

 

Det er en boks som spiller spill, det er det Thomas mener. Prosessorarkitekturen er ikke relevant for sluttbruker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det er en boks som spiller spill, det er det Thomas mener. Prosessorarkitekturen er ikke relevant for sluttbruker.

Åh, kan kverulere lett på det også! Hvorfor er det ikke mulig å spille PS3 spill på PS4?

Lenke til kommentar

Lurer også på det samme som Leflus, om man får den på dag 1 vis man forhåndsbestiller. Har aldri forhåndsbestilt en konsoll før, kjøpte 3DS og Vita på launch.

 

Men etterspørselen var jo selvfølgelig ikke like stor for Vita og 3DS. Så mitt spørsmål er, har jeg noen sjanse på og snappe opp en PS4 på release date i butikkene?

Lenke til kommentar

Lurer også på det samme som Leflus, om man får den på dag 1 vis man forhåndsbestiller. Har aldri forhåndsbestilt en konsoll før, kjøpte 3DS og Vita på launch.

 

Men etterspørselen var jo selvfølgelig ikke like stor for Vita og 3DS. Så mitt spørsmål er, har jeg noen sjanse på og snappe opp en PS4 på release date i butikkene?

Svarte deg i den andre ps4 tråden. Men sånn forøvrig, så tror jeg ikke noen kan garantere deg en konsoll akuratt i dag. Men det kan jo være bildet forandrer seg ettersom butikkene får beskjed om hvor mange enheter som kommer inn.

 

Ellers blir det jo å dukke opp ved butikk på lanseringsdah(muligens i kø), for å anskaffe seg et eksemplar.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hvorfor kverulere bare for å kverulere. Kaster bort tiden til andre med sånt tull.

En kverulerer for å få frem detaljene. Som kjent så ligger djevelen i detaljene og derfor er detaljene uhyre viktige.

Lenke til kommentar

Prøvde å forhåndsbestille direkte på Playstation Norge siden, men fant aldri selve knappen å forhåndsbestille selv om det står at man kan gjøre det på siden!



Har noen av dere forhåndbestilt der og er det et lurt sted å gjøre det? Og er valget kanskje vekke siden det er "utsolgt" der allerede?



Her er siden:


http://no.playstation.com/ps4/



Som dere kan se, står det forhåndsbestill nå men er ingen sted å trykke på forhåndsbestill!



---



Klarer ikke forhåndebestille på hverken Elkjop, Lefdal, Platekompaniet. Er det utsolgt alle stedene? På Platekompaniet står det kommer snart, og jeg finner ikke PS4 konsoll i det hele tatt på Elkjøp og Lefdal! :( Am I too late?!


Endret av tc47
Lenke til kommentar

Men ville helst forhåndsbestille fra en lokalbutikk sånn at jeg kan gå der hvis noe skjer med konsollen, derfor ikke komplett/Mpx osv. Og vil ikke ta sjansen med butikk på release.

 

Irriterende at elkjøp/lefdal ikke har det, hadde de forhåndsbestilling tidligere?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nettsiden? Du må nok besøke den lokale butikken og høre, men er ganske sikker på at de kommer til å gi beskjed om at de ikke kan love deg en konsoll til release. Nå har Komplett/MPX pick-up point i Bergen da. Så da er det lett med tanke på å bytte inn ved evt. feil? Jeg ville prøvd der. Det er nok den eneste muligheten du har igjen.

Lenke til kommentar

Ja, men tenk om det kommer spill jeg har lyst på. Får vel heller kjøpe den da i så tilfelle.

Det er det eneste som betyr noe: Hvorvidt det dukker opp spill som kun kan spilles på PS4 som det viser seg at du har lyst på, eller spill du vil spille som vil være vesentlig bedre på ps4 kontra ps3 (slik som destiny, acIV etc).

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...