Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nok innom GameStop til helga. Får høre med dem da :)

Sjekket i dag og er egen kø på den og den kommer i midten av desember så forhåndsbestille den i tilleg til den vanlige maskinen og hvis det blir snakk om ca 1 uke venting så tar jeg lett å venter på killzone pakkene a jeg skal ha ekstra kontroller og spillet. Sparer jo 700 Kr med pakken samt kanskje kameraet er i pakken og da blir jo det kanon

Lenke til kommentar

tviler på du får ved launch ved forhndsbestilling så sent, jeg er langt opp på lista heldigvis. men om denne pakken du nevnte endelig kan forhåndsbestilles og den kommer med launch flytter jeg over ordren min lett

Han sa at jeg ikke vil få kjøpt maskinen før i midten av desember. Det andre alternativet var å beholde forhåndsbestillingen av den vanlige pakken og vente til 2014.

 

Nå er det ikke noe hastverk for min del, så om jeg velger å kjøpe den så gjør det fint lite om jeg får den i november eller desember.

 

 

Lenke til kommentar

Har allerede forhåndsbestilt ps4 fra komplett.no men har ikke bestemt meg hvor eller hvilken spill jeg skal bestille. Noen anbefalinger? ps4 koster like mye overalt?!?

Den koster det samma, uansett hvor du bestiller fra.

 

Jeg personlig ser veldig fram til Killzone: Shadow Fall, Knack, Driveclub (gratis med PS+), Watch Dogs, og ikke minst Assassin's Creed IV :)

Lenke til kommentar

Spilla jeg har forhåndsbestilt til nå er FIFA 14, Watch Dogs og Assassin's Creed IV.

 

AC4 ble kun bestilt pga. lav pris på komplett.no på supertilbudet de hadde på onsdag og itillegg sparte jeg 150 kr på Watch Dogs :p

 

Men kommer også til å kjøpe Killzone, tror jeg bare stikker ned i butikken å kjøper det etter release en gang.

 

Samt Driveclub (som man får gratis), hvis ikke dette innfrir som bilspill, så må jeg nok skaffe GT6 også..

Lenke til kommentar

Han sa at jeg ikke vil få kjøpt maskinen før i midten av desember. Det andre alternativet var å beholde forhåndsbestillingen av den vanlige pakken og vente til 2014.

 

Nå er det ikke noe hastverk for min del, så om jeg velger å kjøpe den så gjør det fint lite om jeg får den i november eller desember.

 

 

jeg er fmgatantert på begge maskinene så tar killzpne om den garanteres maks 2 uker etter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om de ligger på harddisken, eller om jeg har de på disk ser jeg på som likegyldig. Det er like lett for sony å sperre for bruk av disk som av harddisk.

 

Alle spill må installeres, noe som gjør 500 GB utrolig lite. Det vil si at du etterhvert må slettes spill, slik at de spillene du ikke bruker må ligge tilgjengelig på eksterne servere. Hvem vet hvor lenge disse blir operative. Har du disken, så har du spillet. Skjer det noe med konsollen, så kan man skaffe ny.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Om de ligger på harddisken, eller om jeg har de på disk ser jeg på som likegyldig. Det er like lett for sony å sperre for bruk av disk som av harddisk.

Ikke for bare deg, og, når dette skjer for flere tusen personer så blir det et helt annet ramaskrik og medieoppmerksomhet enn når bare du rammes. forøvrig så er det bare å sjekke Amazon sin track-reckord for å se om dette er en reell problemstilling eller ei..

Lenke til kommentar

In a limited poll surveying 1,297 people, 64% of respondents stated they would not buy new video game hardware this holiday season, according to Reuters. This includes, of course, next-generation consoles such as PlayStation 4 and Xbox One, as well as Nintendo's upcoming 2DS or Valve's recently revealed Steam Machines.




Hype`d?

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...