Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe vits i å krangle, kan ikke noen heller være så snill å svare på spørsmålet mitt på forrige side?

 

Dem har nok ikke informasjon rundt dette enda. Dem venter på endelig informasjon om hvor mange maskiner og når dem kan anta å ha dette på lager. Når dem får vite dette en gang i November så vil datoer på ordere til kunder nok oppdateres.

 

Og en vil evnt få en epost ifra Komplett om en ikke får en maskin i første omgang. Du må nok bare smøre deg med litt tålmodighet å vente litt til. Tipper at i starten/midten av November så har dem fått informasjonen dem trenger.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Men herregud da mann. Hele diskusjonen dreier seg om det er greit at folk kjøper konsoller, som det er begrenset av i starten, for å selge dem med profitt. En ting er at det er realiteten, men det burde ikke være lov å gjøre dette.

Står ingen ting i reglene til finn.no om det er lov eller ikke. Bare man setter en reel pris på produktet man skal selge. Kun billetter som ikke skal settes høyere enn reel pris!

 

http://www.finn.no/finn/gohlp/daily/info/torget_regler.jsp

 

Skjønner ikke helt hva poenget ditt med dette er, jeg har jo skrevet tidligere her at jeg ser poenget ditt! Fryktelig kverulant du er!! Og jeg skriver bare av egen erfaring når det gjelder billetter. Og at det samme KAN skje med PS4, siden etterspørselen er såpass stor som den er!

 

Og nei, jeg syntes ikke det er greit at folk overpriser varer!!!

 

Dette har ingen ting med temaet i tråden å gjøre; hva jeg syntes om svartebørshandel!!!

Ferdig diskutert!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kontakter ikke kundeservice, de har nok gått lei av meg etter de utallige mailene mine. Når dere sier at de vil oppdatere sendingsdatoene sine, så stoler jeg på dere.

 

Er ikke dere enig i at det er veldig ulogisk om jeg ikke får konsollen til lansering når jeg bestilte så tidlig som 25. juli?

Lenke til kommentar

Kontakter ikke kundeservice, de har nok gått lei av meg etter de utallige mailene mine. Når dere sier at de vil oppdatere sendingsdatoene sine, så stoler jeg på dere.

 

Er ikke dere enig i at det er veldig ulogisk om jeg ikke får konsollen til lansering når jeg bestilte så tidlig som 25. juli?

 

Du får nok en konsoll da ja! :-)

Lenke til kommentar

Som nevnt 100 ganger så vet ikke komplett hvor mange de får inn. Det står også på siden deres. Med mindre noen jobber i Komplett så vet ingen her inne hva dem får inn eller ikke. Evt. kan du prøve å kontakte nordisk film eller noe og høre med dem. Det hjelper i alle fall ikke å mase her inne at du ikke vil få noe svar.

 

Snopmaster: http://www.itavisen.no/nyheter/ps3-p%C3%A5-svarteb%C3%B8rs-20218

 

Dette kommer nok til å bli enda verre med PS4 med tanke på at konsollen er billigere og forhåndsbestillinger for lengst er tomt. I tillegg til at Microsoft lanserer i kun 13 land så vil Sony få et enormt sprang. Bare her i Norge kan jeg tenke meg at Sony har økt sine andeler ganske kraftig. Så selvfølgelig sitter det en liten jævel og skal tjener penger på dette.

 

Vanskelig å regulere, men jeg skulle ønske at folk som gjør dette får en bot som er tilsvarende en sum slik at de taper penger på å selge konsollen sin.

Lenke til kommentar

Som nevnt 100 ganger så vet ikke komplett hvor mange de får inn. Det står også på siden deres. Med mindre noen jobber i Komplett så vet ingen her inne hva dem får inn eller ikke. Evt. kan du prøve å kontakte nordisk film eller noe og høre med dem. Det hjelper i alle fall ikke å mase her inne at du ikke vil få noe svar.

 

Snopmaster: http://www.itavisen.no/nyheter/ps3-p%C3%A5-svarteb%C3%B8rs-20218

 

Dette kommer nok til å bli enda verre med PS4 med tanke på at konsollen er billigere og forhåndsbestillinger for lengst er tomt. I tillegg til at Microsoft lanserer i kun 13 land så vil Sony få et enormt sprang. Bare her i Norge kan jeg tenke meg at Sony har økt sine andeler ganske kraftig. Så selvfølgelig sitter det en liten jævel og skal tjener penger på dette.

 

Vanskelig å regulere, men jeg skulle ønske at folk som gjør dette får en bot som er tilsvarende en sum slik at de taper penger på å selge konsollen sin.

Er overhodet ikke uenig med deg og det er ett problem. Og jeg er en av de som skal hjelpe Sony sine andeler (spilt tidligere xbox, men går nå tilbake til "røttene", rent spillmessig).

 

Eneste måten å få bot på dette problemet er nok at finn og andre aktører blir tipset av kjøper om at den og den selgeren overpriser varen. Men da slår det jo tilbake på kjøper igjen...

Lenke til kommentar

Må stole på det de sier. Men det offisielle er jo 29.november og bestilte du i sommer, er du nok garantert en maskin ja!!!

Det offisielle er 29. november? Ja, lanseringsdatoen er 29. november, men de har foreløpig ikke en offisiell sendelsesdato på mine sider.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Sjekket min ordre på Komplett.no, og den viser "Forventet sendingsdato 13.12.2013". Jeg bestilte 24. juli til 3490,-

Kjedelig å måtte vente de ekstra ukene.

Skal sende de en mail og høre hvordan jeg ligger an.

 

 

Jeg bestilte en fra gamezone i august, og fikk nylig en mail der ny leveringsdato var satt til den 30. november. Ikke at det trenger å bety noe for noen av oss, selvsagt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Hm... Min forventede sendingsdato hos Komplett er flyttet fra midten av desember til midten av januar. Har Komplett bløffet? Eller har Sony bløffet Komplett? Vil jeg få konsollen min før Xbone blir sendt ut?

 

Edit: Men kamera, det skal jeg få den 25 november...

Endret av Bruker-245639
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...