Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamezone pre ordet jeg ps4 fra, for jeg snakket med noen i gamezone og han sa de tar inn så mange konsoller som folk pre ordrer. Exe blir det pre ordret si 5000.stk av ps4 så tar de inn det. Men da jeg spurte om er er ikke nå men et par år siden men ring og hør med gamezone selv selv http://www.gamezone.no/Info/KontaktOss :)

 

Jeg snakket med Gamezone på Fredag. Jeg la inn min bestilling med engang Xbox droppet Norge og jeg får sannsynligvis ikke konsollen til release, men et par uker senere. De som legger inn bestillingen nå får ikke før ut i Januar. Dette er nok ikke 100% sikkert enda, men man kommer nok langt bak uansett hvor man bestiller.

 

Gamezone kan ei bestemme antallet selv. Om de får 10 000 forhåndsbestillinger så kan de ikke kreve så mange om Sony bare gir de 4000.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Varene som er bestilt:

 

1,00 STK 782007 PlayStation 4

PS4 inkl håndkontroll, 500GB HD, Headset, HDMI kabel

 

1,00 STK bestilt til lager (ubekreftet)

Forventet sendingsdato 28.11.2013

 

 

Ordretotal:

 

 

 

Ordresum ekskl. mva 2.792,00

Frakt 47,20

Mva 25,00 % 709,80

Ordresum inkl. mva 3.549,00

____________________________________________

 

:) :) ble komplett!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Turte ikke bestille spill pga. muligheten at spillet kan bli forsinket eller noe sånt som gjør at konsollen ikke sendes på launch-datoen siden det er samlet levering. :p

Hvis det blir klart at spillet ikke kommer samtidig som konsollen sender jeg bare en mail til komplett og ber de stryke spillet fra bestillingen min.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Turte ikke bestille spill pga. muligheten at spillet kan bli forsinket eller noe sånt som gjør at konsollen ikke sendes på launch-datoen siden det er samlet levering. :p

Derfor betalte jeg litt ekstra for del-leveringer, slik at ting kommer når det kommer ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg forhånsbestilt også gitt. Tviler på at jeg får den på release når jeg er så sent uten, men vi får se. Det var Deep Down traileren som til slutt fikk meg til å legge inn bestillingen. Satser på at det blir en liten smule Dark Souls over det spillet. Det lille jeg har sett ser rått ut :)

 

Jeg handlet forresten hos Komplett (Pick-up-point).

Endret av johnviggo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...