Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte 25. juli 2013, og Komplett sendte meg en mail med: "Sjansen er meget stor for at du får konsollen til lansering, men vi kan ikke spesifisere mer enn det. Det gjør ingenting at du har bestilt med PS Eye og en ekstra kontroller. Når det gjelder sendingsdatoen på siden er den ikke endelig".

Datoen på sida er 13. desember 2013, men satser på at jeg får den før? Btw så er sendelsedatoen på kontrolleren på 25. november, og kameraet har bare "forventet sendingsdato 14 dager etter bestilling". Litt merkelig med forskjellig sendingsdato når alt er i en sendelse? Den er i en sendelse fordi jeg ikke orker å kjøre til Rimi tre ganger.

Kjøper spilla i en egen pakke, så sjansen øker for å få til lansering.

 

Så, skal jeg gå ut i fra et kontrolleren sin date er oppdatert? Da kan det også hende at jeg får den et par dager før 29. november.

 

Edit: Hva tror dere dem mener med "forventet sendingsdato 14 dager etter bestilling"?

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Tror jeg egentlig satser på å dra på den lokale sjappa på launch, og se hva jeg får ut av det. Om det ikke funker, skal jeg ta meg noen regelmessige turer bortom og se om situasjonen har bedret seg.

 

Tror det er større sjanse for meg å få den sånn enn ved forhåndsbestilling.. :p

Enig med deg Muffinrex5....Forhåndsbestillingstoget har vel tøffet ut av perrongen nå... :hm:

Lenke til kommentar

Japp. Synd ikke Sony går inn å regulerer dette på en måte. Mener dette burde gå som på svarte børsen, i alle fall på slike lanseringer.

Er jo ikke ulovlig, bare jævlig kjipt....Folk må få lov å selge tingene sine for den prisen de ønsker, men ser tankegangen din....

 

Bare håpe man får tak i en konsoll selv den 29.11!

Lenke til kommentar

Ikke når dem har kjøpt for å selge med proiff for å utnytte dette. Du har ikke lov å gjøre det med fotballbilletter, og der tjener man kanskje 200-300 kroner. Her kan man tjene fort 2000-3000 kroner.

Er kanskje ikke det, men hva folk skriver som pris og hva folk egentlig skal ha for det er to forskjellige ting...

 

Står prisen på 3500,- og du sender en mail til selger, kommer nok svaret til å være noe som feks dette: "har fått bud på 5000,- på denne nå....", osv.

Lenke til kommentar

Herregud, bare glem det du.

Er vel ikke noe "herregud" det...er alltid sånn når det gjelder feks store konserter, hvorfor ikke på PS4 som det KAN bli etterspørsel på?

 

Men er vel ikke mange som vet hvor mange konsoller som blir fordelt ennå...og som tidligere nevnt er det heller ikke klart hvilke bundles/pakkeløsninger som kommer ved release!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...