Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så sa komplett at de skulle få 5500 konsoller når jeg sendte dem en mail i August. Nå ser jeg at de har sagt, for noen dager siden, at de kun får inn 2000. Så er det nok Sony som har valgt å prioritere andre land/deler av verden. Tipper USA blant annet får mange. Ettersom Amazon til tider åpner opp for forhåndsbestillinger.

Lenke til kommentar

Du er bare sur fordi du glemte å forhåndsbestille. Bruk heller tiden din på å lese en ordbok, så kanskje du lærer hva bløff faktisk betyr. De lovet å lansere konsollen, og det holder de. At de lover forskjellige forhandlere forskjellig antall konsoller bare pga tilgang og etterspørsel. Selv unger i barnehagen burde vite det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Du er bare sur fordi du glemte å forhåndsbestille. Bruk heller tiden din på å lese en ordbok, så kanskje du lærer hva bløff faktisk betyr. De lovet å lansere konsollen, og det holder de. At de lover forskjellige forhandlere forskjellig antall konsoller bare pga tilgang og etterspørsel. Selv unger i barnehagen burde vite det.

Definer å forhåndsbestille. Jeg har jo bestilt,og konsollen er ennå ikke lansert, så, hva er å forhåndsbestille?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Avbestilte PS4 hos komplett og Knack hos Gamezone, hadde ikke fått konsollen før jul likevel. Så jeg venter heller til en senere anledning hvis jeg gidder da.

Yay! En mindre å sloss om konsollen med! Oppfordrer alle andre forhåndsbestiller til å gjøre det samme!

Lenke til kommentar

Expert skulle få mellom 2-3000 konsoller på release. etter jeg sendte de en mail. De visste ikke hvilke butikker som ville få enda. Dette gjelder hele Norge.

Er jo ikke så ille det, nå vet ikke jeg hvor mange butikker de har, men bør vel gi 60konsoller per butikk, (de større for jo sikkert fler) men ja, de tok ikke forhåndsbestillinger heller så hvis man ikke har forhåndsbestilt kan jo det være en god sjanse. dunno

Lenke til kommentar

Expert skulle få mellom 2-3000 konsoller på release. etter jeg sendte de en mail. De visste ikke hvilke butikker som ville få enda. Dette gjelder hele Norge.

Er jo ikke så ille det, nå vet ikke jeg hvor mange butikker de har, men bør vel gi 60konsoller per butikk, (de større for jo sikkert fler) men ja, de tok ikke forhåndsbestillinger heller så hvis man ikke har forhåndsbestilt kan jo det være en god sjanse. dunno

I følge Expert's egne sider (http://www.expert.no/om-expert/expert/) så har de 145 butikker. Så hvis de får inn 2500 konsoller, så blir dette ca 17 konsoller pr butikk (sikkert ikke rett fordelt i og med ikke alle butikkene tar inn)....Bør uansett være der på åpningstid, kanskje en time før også...

Lenke til kommentar

I følge Expert's egne sider (http://www.expert.no/om-expert/expert/) så har de 145 butikker. Så hvis de får inn 2500 konsoller, så blir dette ca 17 konsoller pr butikk (sikkert ikke rett fordelt i og med ikke alle butikkene tar inn)....Bør uansett være der på åpningstid, kanskje en time før også...

jesus visste de ikke hadde så mange, men ja, de store får vel inn mer, og bør være der en del før ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...