Gå til innhold

Super Smash Bros Tråden!


warioman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ryktes at

.... Hadde vært artig!
Nei pls, ikke flere 3djeparts dritt som det vi allerede har(mega man, pacman WTF liksom...). Kan de ikke legge inn Waluigi som spillbar karakter(noe jeg ikke forstår hvorfor de ikke har gjort).

Hva er greia med at vi må vente på mewtwo frem til våren? Kunne de ikke bare releasa alle characters samtidig?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

 

Dette blir garantert hype! Jeg gleder meg enormt til dette - Smash tilbake større enn noen gang, og med et slikt arrangement på norsk jord. Oppfordrer alle som kan til å delta (selv må jeg vurdere å søke meg en fridag for å dra :D ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Da har Sakurai ledet den siste "Smash-directen". De siste karakterene som kommer til spillet er Bayonetta 2, Cloud og Corrin.

 

Bayonetta virker spennende. Et friskt pust.

Jeg skjønner at mange er hypet på Cloud. En legendarisk karakter, men personlig synes jeg det allerede var mer enn nok karakterer med stivt langt hår og lange sverd.

 

Hvorfor de har valgt Corrin fra Fire Emblem, et univers som allerede er altfor godt representert, aner jeg ikke. Han virker veldig lik 20 andre karakterer i spillet.

 

Alt i alt OK. Hadde håpet på King K Rool eller Banjo-Kazooie. Får vente på Smash NX :)

Lenke til kommentar

Da har Sakurai ledet den siste "Smash-directen". De siste karakterene som kommer til spillet er Bayonetta 2, Cloud og Corrin.

 

Bayonetta virker spennende. Et friskt pust.

Jeg skjønner at mange er hypet på Cloud. En legendarisk karakter, men personlig synes jeg det allerede var mer enn nok karakterer med stivt langt hår og lange sverd.

 

Hvorfor de har valgt Corrin fra Fire Emblem, et univers som allerede er altfor godt representert, aner jeg ikke. Han virker veldig lik 20 andre karakterer i spillet.

 

Alt i alt OK. Hadde håpet på King K Rool eller Banjo-Kazooie. Får vente på Smash NX :)

Vel, jeg er litt skuffet over at de inkluderer flere fire emblem karakterer fremfor andre som faktisk kunne vært mer interessant. Menmen, kanskje lager de flere?

Lenke til kommentar

Var vel Sakurai selv som visstnok hadde sagt at han ikke visste om han verken kunne eller orket å lage enda et Smash Bros (har ingen kilde på dette atm). Men, hvem trenger mer Smahs Bros så lenge man har Melee? ;)

Melee er fortsatt best, men smash bros U er såpass nær at jeg ikke orker å ta det opp xD

Smash bros miljøet er ikke så stort lenger som det engang var :/

 

 

Sant nok og dette har maaaaaange characters også

Ja, men jeg vil gjerne ha flere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...