Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Viaplay med tunnelbear kan jeg bekrefte funker veldig bra. Bare skru av tunnelbear når kampen har starta, så slipper man å streame gjennom treig vpn. Funket fint.

Hva slags abo. har du på Viaplay? Når jeg logger inn på viaplay.se får jeg beskjed om at jeg må kjøpe en pakke..

(bruker Astrill VPN)

 

 

Kjøpte sportspakken til 299,- på den norske viaplay. Jeg bruker tunnelbear vpn, er veldig sikker på at det ikke skal ha noe å si.

Lenke til kommentar

Om noen trenger invite er det bare å Pm

 

 

Du har sikkert fått en epost angående det, om ikke kan jeg sende deg en om du gir meg en epost på pm.

 

 

Det gjelder i grunn alle andre som ønsker å kunne invitere andre men ikke vet hvordan. Kan sende dere fremgangsmåte på epost om dere ønsker det ☺️

 

 

Finner ingen epost om å invitere andre og finner ingen info på sidene. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Prøvde viaplay.se med VPN nå, men får denne beskjeden når jeg prøver å se PL:

 

"Tyvärr har du inte tillgång till detta innehåll med ditt nuvarande abonnemang. Det utbud du har tillgång till på Viaplay motsvarar utbudet i ditt tv-abonnemang från din TV-operatör. Kontakta din TV-operatör så får du hjälp med att komplettera ditt kanalpaket"

 

Hva skal jeg gjøre? Fungerer det ikke hvis man har viaplay via tv-leverandør?

Endret av Eple-
Lenke til kommentar

Last ned acestream

Gå til reddit.com/r/soccerstreams

 

Så har du HD stream til de aller fleste kampene.

 

Brukte det litt på slutten i fjor, men streamene blir av og til tatt ned. Litt hassle å måtte finne ny, men absolutt brukbart.

SmoothStreams koster nesten ingenting, og er mye mer stabilt. Kvaliteten er også generelt bedre. Jeg er fornøyd så langt, så nettopp United-kampen uten problemer :)

Lenke til kommentar

Bruker dere en kodi boks eller noe lignende? Synes det er stress å måtte starte og bruke Kodi programmet, så koble pcen til tven med HDMI

 

Bruker en slik sak som dette.

 

Lagt inn libreelec og nødvendig addon til kodi. Styres med fjernkontroll enkelt og greit, og fungerer helt strålende. De har den på tilbud innimellom til under 350 kroner, om ikke pleier de å skrive 10$ på pakken så den går igjennom tollen likevel.

 

Sikkert andre bokser som gjør det samme og er billigere, men denne vet jeg at virker og har støtte for openelec/libreelec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...