Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden.

 

Ja, ser ut som både #1 og #2 ihvertfall ikke er slik de skal være. #94 funker for meg med City-matchen nå.

 

 

Takk, ikke like god kvalitet, men det fungerer!

 

 

Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden.

 

City du ser? Virker som der er noe problemer nå ja dessverre. Prøv kanal 25 enn så lenge, der vises den :)

 

 

Jepp, takk for tips :)

 

De har forøvrig meldt i fra om dette på Twitter.

 

Due to severe weather, we are moving EPL: Man City vs Sunderland from channels 1 & 2, to 72 (720p) & 73 (HQLQ), sorry for the disturbance

 

Hvordan linker en inn direkte innlegg fra Twitter?

 

Trykk på de tre prikkene, så kommer det opp et valg om å kopiere linken til tweeten. Så er det bare å lime den inn her.

Lenke til kommentar

 

Ser nå at jeg kan gå på "Browse by scheduled time", så viser den kanaler som har høyere nr. enn 50. :)

Litt irriterende at det ikke ligger i hele kanaloversikten tho, menmen!

Du kan velge hvor mange kanaler som vises i serveroppsettet til plex.

 

 

Der var det noe jeg hadde oversett, ja! Takker og bukker :)

 

Noen som har noe erfaring om hvilken server som er best? NL, UK eller DE?

Lenke til kommentar

Installering i Plex var lett som en plett, og hvis du deler library med andre huker du bare av "Share channels" elns, så kan andre også se på.

Selve installasjonen er bare å kopiere .bundle fila til plugins mappa i Plex og restarte Plex.

 

Ser ikke noen opptaksfunksjon tho.

Ligger den nevnte bundle-filen på sidene til Smoothstream?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...