Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var litt vanskelig å finne 16:00 kampen på rapid. Endte på svensk viaplay, der er alle kanalene. Men kjenner jeg ikke er så interessert i å bli kjent med svensk studio. 

Tidlig og kveldskamp fant jeg på bristiske kanaler. 

Skuffende å hverken finne DAZN eller Peacock. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Niram skrev (1 time siden):

Godt fornøyd så langt, håper viaplay-kanalene kommer. Ellers lever jeg veldig godt med svensk viaplay + sky sports og.

Det er sant, men når en først skal velge en tilbyder hvorfor ikke velge en som har alle kanalene så en ikke må ta kompromisser på hvor en kan se kampen?

Tidligere brukte jeg https://peoplestv.nu/. De skal etter hva jeg vet ha alle kanalene, epg og logo i TV-guide.

Datoo livego har jeg også brukt. Den er billig, men har ikke de fancy funksjonene som epg og logo om det er viktig. De tilbyr 24 timers gratis prøve, koster vel 250-300 for 6 eller 12 måneder om jeg husker riktig. De hadde tv2 premier League, men har ikke undersøkt om de tilbyr Viaplay kanalene. Bare å google så finner en hvor de kan kjøpes.

Jeg vet hvertfall at for min egen del hadde jeg ikke valgt en løsning som ikke tilbyr de kanalene jeg ønsker. Jeg hadde hvertfall ikke stolt på at kanalene kommer snart.

Jeg har hvertfall god erfaring med de to nevnte over, men det er rundt 6 måneder siden jeg prøvde de så ting kan ha endret seg, og alle bør gjøre opp sin egen mening.

 

Lenke til kommentar

649 pr måned i 720p på min 82 tommers tv er helt forjævlig. Betaler ikke en eneste måned til hos viasat. De sitter å ruger på 4k kanaler med sylskarpt bilde. 4k kanalen sender jo bare crap som ingen ser på.

Trodde helt ærlig at viasat skulle prøve å "uppe" gamet litt, men til og med studio er døvt. Noen som har gratis streams for viaplay er jo svindel!?

Lenke til kommentar

Det virker som om IPTV leverandørene må jobbe aktivt hele tiden med å få på plass Premier league kanalene til Viaplay. Dette pga. de ikke er lineære kanaler på samme måte som TV2 som alltid bare ligger der, men endres fra uke til uke, dag til dag. 

Jeg måtte ihvertfall oppdatere kanallisten for å få inn Viaplay premier league kanalene som sender kamp idag, og for å få bort gårdagens "kanaler" lenker til kampene. 

De som feiler her faller gjennom fort. 

Eller har jeg missforstått? 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (3 timer siden):

Det er sant, men når en først skal velge en tilbyder hvorfor ikke velge en som har alle kanalene så en ikke må ta kompromisser på hvor en kan se kampen?

Tidligere brukte jeg https://peoplestv.nu/. De skal etter hva jeg vet ha alle kanalene, epg og logo i TV-guide.

Datoo livego har jeg også brukt. Den er billig, men har ikke de fancy funksjonene som epg og logo om det er viktig. De tilbyr 24 timers gratis prøve, koster vel 250-300 for 6 eller 12 måneder om jeg husker riktig. De hadde tv2 premier League, men har ikke undersøkt om de tilbyr Viaplay kanalene. Bare å google så finner en hvor de kan kjøpes.

Jeg vet hvertfall at for min egen del hadde jeg ikke valgt en løsning som ikke tilbyr de kanalene jeg ønsker. Jeg hadde hvertfall ikke stolt på at kanalene kommer snart.

Jeg har hvertfall god erfaring med de to nevnte over, men det er rundt 6 måneder siden jeg prøvde de så ting kan ha endret seg, og alle bør gjøre opp sin egen mening.

 

Alt koker liksom ned til hva man ønsker og har behov for. Jeg får sett PL i god kvalitet med valget mitt, og det dekker behovet. Brukes kun til fotball noen ganger i uken, resten av kanalene, vod + epg er uinteressant for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
OddZen skrev (6 minutter siden):

Det virker som om IPTV leverandørene må jobbe aktivt hele tiden med å få på plass Premier league kanalene til Viaplay. Dette pga. de ikke er lineære kanaler på samme måte som TV2 som alltid bare ligger der, men endres fra uke til uke, dag til dag. 

Jeg måtte ihvertfall oppdatere kanallisten for å få inn Viaplay premier league kanalene som sender kamp idag, og for å få bort gårdagens "kanaler" lenker til kampene. 

De som feiler her faller gjennom fort. 

Eller har jeg missforstått? 

Har ikke oppdatert noe den siste uken, og virker fint her 

Lenke til kommentar
Hans79 skrev (10 minutter siden):

Hei. 

Er det noen her som har bestilt v premium på telenor t-we? Kan man se 2 kamper samtidig. At en ser på t-we dekoderen og den andre ser på t-we appen på nettbrett, går dette an?

Tror ikke det. Hjulpet svigers, og mener det står at det kun er en enhet på PL. 

Med viaplay full versjon via altibox kan du det, men da har du også tilgang til viaplay som full versjon også 

Lenke til kommentar

Rushmore har vel deaktivert alle invites i august.

nettopp fått det selv- men etter min mening ikke verdt alt styret for å få.

 

ganske få kanaler som sender de respektive kampene.

ingen kamper jeg finner i full hd eller høyere kvalitet.

like mye lagg/buffring som andre tilbydere.

jeg kjører kablet kobling via shield pro- så skal i teorien ha det beste oppsettet.

 

 

 

Lenke til kommentar
slowrider skrev (8 minutter siden):

Rushmore har vel deaktivert alle invites i august.

nettopp fått det selv- men etter min mening ikke verdt alt styret for å få.

 

ganske få kanaler som sender de respektive kampene.

ingen kamper jeg finner i full hd eller høyere kvalitet.

like mye lagg/buffring som andre tilbydere.

jeg kjører kablet kobling via shield pro- så skal i teorien ha det beste oppsettet.

 

 

 

Hmm, såpass ja. 

Virkelig usikker for hvilken leverandør jeg skal gå for. vurderer nordic streams 

 

Lenke til kommentar

Hvis du er medlem av ss forumet, så er det kar der som gir dere en invite til en god IPTV tjeneste, som jeg bruker selv. 1080p 50fps på noen av de viktigste kanalene. 
 

satt opp med trivimate på min Sony tv og kvaliteten er bedre enn ss noen gang var etter min mening. 

Lenke til kommentar
On 8/7/2022 at 2:41 PM, SpongeFrog said:

649 pr måned i 720p på min 82 tommers tv er helt forjævlig. Betaler ikke en eneste måned til hos viasat. De sitter å ruger på 4k kanaler med sylskarpt bilde. 4k kanalen sender jo bare crap som ingen ser på.

Trodde helt ærlig at viasat skulle prøve å "uppe" gamet litt, men til og med studio er døvt. Noen som har gratis streams for viaplay er jo svindel!?

Reagerte på akkurat det samme! Har en 75 tommer Qled tv som jeg gledet meg til å se fotball på, også sender Viaplay kampene i 720p. Var merkvedig dårligere kvalitet en f.eks Tv2 Sumo. Har Viaplay sagt noe om dette skal bedres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...