Gå til innhold

Anbefalte innlegg

beta åpner i morgen, stemmer det? Hvis jeg kjøper silver versjon, får jeg spilt det da?

 

Beta åpner idag ja (fredag) :)

Du trenger egentlig ikke å kjøpe noen versjon for å få testet det, de gir ut key's gratis som varer en weekend.

 

Vi er allerede en 17 nordmenn som spiller Alpha nå, og noen til som spiller beta. Så vi diskuterer litt om å sette opp en norsk guild via http://nox.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ei venninne som kjøpte 150 dollar pakken og ble dødsskuffa etter en kveld og har ikke spilt siden. Hun var OVERGIRA og har mast om key i flere måneder.

Også var det bare meh. "Kill 10 chickens. Kill 20 gorfs". Da hadde vi spilt FF14 i flere måneder.

 

Men hu skal dra nytte av alle bonusene når spillet blir released hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har ei venninne som kjøpte 150 dollar pakken og ble dødsskuffa etter en kveld og har ikke spilt siden. Hun var OVERGIRA og har mast om key i flere måneder.

Også var det bare meh. "Kill 10 chickens. Kill 20 gorfs". Da hadde vi spilt FF14 i flere måneder.

 

Men hu skal dra nytte av alle bonusene når spillet blir released hvertfall.

Det er ikke Dollar det er Euro.

Men, noe mange ikke vet at du må betale i måneden for og få nytte ut av spillet.

Og den pakken hun kjøpte er 3 måneder subscription.

 

Er bare og holde seg langt unna den der prisen der når de skal være til de så grader grådig.

Som sagt, vent til Black Desert kommer.

Bedre grafikk en FF 14,

 

ArchAge lider av Guild Wars 2 problemet, da mener jeg at noen store youtube kanaler får mange tusen på en video hvor de sier at ArchAge er bra og alle tror på de og hypes opp.

 

Det er de samme folkene som sier at alle MMO spillene er bra. Youtube money all the way for ArchAge,

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Så håper jeg for all del vi kan holde denne tråden fri for søppel, og de som vil poste om andre spill, finner de respektive trådene for de spillene. Ellers skal jeg ta meg en god samtale med mods, så vi som liker ArcheAge skal slippe å se på masse søppeldiskusjoner om at "mitt spill er bedre enn ditt".

Vi er tross alt i en diskusjonstråd FOR og OM ArcheAge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

beta åpner i morgen, stemmer det? Hvis jeg kjøper silver versjon, får jeg spilt det da?

 

Beta åpner idag ja (fredag) :)

Du trenger egentlig ikke å kjøpe noen versjon for å få testet det, de gir ut key's gratis som varer en weekend.

 

Vi er allerede en 17 nordmenn som spiller Alpha nå, og noen til som spiller beta. Så vi diskuterer litt om å sette opp en norsk guild via http://nox.no.

 

hvor får jeg tak i en key for å få testet spillet ut, før jeg kjøper evt?

Lenke til kommentar

Fikk spilt en liten stund tidligere i kveld, og her er mine umiddelbare tanker etter de første syv levlene:

 

- jeg liker combaten (det er likt wow, og det er en fordel synes jeg)

- grafikkstilen er ikke helt hva jeg foretrekker

- questingen hittil har vært "bra" (ikke noe å klage over)

 

Det har falt mer i smak enn Wildstar gjorde, men jeg føler ikke helt den store dragningen til å spille mer ArcheAge denne helgen. Jeg får likevel forhåpentligvis satt av en liten stund iløpet av lørdag eller søndag til å spille litt til, for å se om jeg gidder å fortsette eller ikke.

Lenke til kommentar

Det man kan slite endel med er å finne seg et sted å dyrke eller sette opp et hus. For i alphaen så forsvant de fleste stedene bare på få dager (virket) det som. Så enten må man inn i PvP zoner eller smøre seg med tålmodighet til det kommer en ledig plass i pve zonene.

Så det er en stor fordel å ha f.eks en founders pack slik at du kan starte noen dager før alle andre.

 

Jeg vil nesten oppfordre alle til å øve seg på å gjøre det questen for den første "scarecrowe" og finne seg et sted raskt. For å kunne dyrke ting er veldig viktig og en fin måte å tjene penger på.

 

Husker da jeg fikk nok materialer til å lage meg min første båt, utrolig givende og artig å kunne se at noe man har brukt flere dager på blir til noe så kult :)

Lenke til kommentar

Det kommer flere soner man kan lage hus og andre ting. Fortsatt veldig store området på kartet som ikke har blitt tatt i bruk enda. De kommer vell ved en expansion eller noe regner jeg med. Selv fant jeg ikke noen spot til hus :( man kan og kjøpe spot av andre om man har masse penger. ^^ det kjipeste med dette spille syns jeg er questingen også. Derfor levlet jeg stort sett kun ved farming og fisking :) tjente 200-300 gull på få dager.

Lenke til kommentar

Selv har jeg utelukkende questet frem til level 10.

Har satt meg så lite inn i spillet at jeg egentlig ikke var klar over at man kunne bygge seg hus så tidlig i spillet. Gikk ut ifra at det var endgame content :)

 

Har vel såvidt plukket et bær eller noe også, men da vet jeg at jeg tydeligvis bør sette meg bedre inn i spillet om jeg får tid :)

Lenke til kommentar

Det kommer flere soner man kan lage hus og andre ting. Fortsatt veldig store området på kartet som ikke har blitt tatt i bruk enda. De kommer vell ved en expansion eller noe regner jeg med.

 

Patchen i korea (1.7?) kommer med 3 nye landområder og 1 ny naval combat zone. Så dette vil vel komme ganske flytende etterhvert som Trion får fart på launch.

 

Edit: 3 nye landområder og ikke 2 :)

Endret av Fnix
Lenke til kommentar

Spilte litt mer i dag, og liker spillet mer og mer.

 

Finnes det noe informasjon på betalingsmiddel?

 

Vil det være gratis, eller vil det måtte kjøpes?

 

Vil det være månedtlig abonnement, eller vil de ha mikro transaksjoner? Så noen som spekulerte i at det skulle koste $0,035 per time spilt, men ingenting av det jeg har kommet over har vært bekreftet.

Lenke til kommentar

Spilte litt mer i dag, og liker spillet mer og mer.

Finnes det noe informasjon på betalingsmiddel?

Vil det være gratis, eller vil det måtte kjøpes?

Vil det være månedtlig abonnement, eller vil de ha mikro transaksjoner? Så noen som spekulerte i at det skulle koste $0,035 per time spilt, men ingenting av det jeg har kommet over har vært bekreftet.

Spillet vil være gratis å spille, men da mister du muligheten til å ha farms/hus o.l. For å få dette må du betale en månedsum.

Jeg kjøpte den pakken til litt over 1000kr og får da de 3 første månedene gratis.

 

Fikk foresten mail fra glyph å paypal her om dagen at noen hadde hacket kontoen min og kjøpt credits for 100€. Samt solgt alle itemsa mine. Selv er jeg i syden og fikk ikke sjekket dette. Men glyph sa at de hadde resatt kontoen min og at de var usikkre på om de klarte å få tilbake alle itemsa. :S heldigvis er det alpha og karakteren blir jo uansett sletta ved release.

Lenke til kommentar

Er det noe bestemt server nordmennene er på ? Tenker på til launch om det er bestemt noe i forskjellige guilder ?

 

Jeg hører rykter om at det er et par norske guilds rundt om, hvor medlemmer i guildet vårt har sett rekruttering in-game i beta. Men har ikke sett noen websider eller liknende.

 

Det skal komme flere servere til release, så jeg tror vi (nox) kommer til å avvente litt med servervalg. Vi har hvertfall 15 nordmenn på alphaserveren nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...