Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ødelegge huset mitt om jeg skal få plass til den store farmen min. Men jeg velger å vente etter de 3 gratismånedene. Tipper det er mange som slutter å spille/betale, og dermed mister spotsa sine. Bruker nå public farms og den lille scarecrowen for å sammle lumber, så klarer meg enda. ^^ Må si jeg digger denne 100% labor XP flaska. Levler utrolig fort med den. :D

Lenke til kommentar

Var overraskende stor interesse for dette spillet. Tror også på at spillerbasen er stor når hypen gir seg også, ettersom spillet er veldig dypt. Blir nok mye mer driv i spillet når alle launchproblemene er over, og Auroria åpner :)

Det kommer fra samme tingen som Guild Wars 2, (YOUTUBE! SON=)

 

Ingen vet noe om spillet en at youtube MMO fans kaster seg over det, uten og egentlig gi noe serlig kritikk, som igjen ender opp med samme nivå som Guild Wars2,

 

Her er hva de sier på youtube

You can ring the bell on your ship, you can farm. the best thing is gliding.

det var det,,,,,,,,,, No thank youuu, venter på Black Desert heller. Det er ivertfall gratis.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Og at det er kø nå rett etter release er vell ikke noe bombe. Dette kommer til å roe seg ned ganske fort regner jeg med. Du trenger ikke å betale noe som helst for å spille archeage. Vi som kjøpte denne pakka til 1100kr fikk tilgang til alpha og beta, samt noen ekstra stæsj ved release + 3 premium måneder. Jeg synest det er verdt det så lenge du kommer til å spille spillet.

Jeg har ikke hatt noen problemer med kø. Har vært kanskje 3 ganger jeg måtte vente i noen timer på å komme inn. Men det har vært sent på kvelden, og siden jeg er på US server så er det kanskje ikke så rart. Tilig på dagen og midt på dagen er det ikke noe kø. Men så spiller jeg på serveren der hvor alle de store twitch streamerene spiller på, så er ikke rart at det er mye folk på den serveren. :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

LionsEK starter opp sitt første MMO Guild etter ønske fra medlemmer i klubben! Vi har bestemt oss for at guilden skal basere seg på mercenary og adventuring. Det betyr mye spennende for alle våre medlemmer!


Vi spiller på Shatigon og du må være Elf eller Nuian.



For å få invite til guilden så kan dere sende en whisper til



  • Keaxz
  • Miine
  • Wingr
  • Evt kan du komme på mc.lionsek.com å spørre om en invite.

så vil du få en invitasjon til guilden! Håper på at så mange som mulig blir medlem så vi kan fylle galleonen, trade ships og fiskebåtene våre!


Lenke til kommentar

 

Var overraskende stor interesse for dette spillet. Tror også på at spillerbasen er stor når hypen gir seg også, ettersom spillet er veldig dypt. Blir nok mye mer driv i spillet når alle launchproblemene er over, og Auroria åpner :)

Det kommer fra samme tingen som Guild Wars 2, (YOUTUBE! SON=)

 

Ingen vet noe om spillet en at youtube MMO fans kaster seg over det, uten og egentlig gi noe serlig kritikk, som igjen ender opp med samme nivå som Guild Wars2,

 

Her er hva de sier på youtube

You can ring the bell on your ship, you can farm. the best thing is gliding.

det var det,,,,,,,,,, No thank youuu, venter på Black Desert heller. Det er ivertfall gratis.

 

 

Guild Wars 2 er bra, det hadde en god del innovasjon som et morro quest system og en langt mer action-orientert kampsystem. Det eneste jeg ikke likte var PvP delen hvor det enten var Tournament eller World vs World vs World. Vil ha mer open world pvp. Men hypen der var rettferdigjort. Spillet er fortsatt rangert som en av de største MMO'ene akkurat nå.

Lenke til kommentar

Archeage er jo gratis, med visse restriksjoner da. Black desert går også f2p? Det er jo fint, men jeg regner med de ikke har fortalt hvordan cash shoppen vil se ut. Så å si at "det er ihvertfall gratis" blir jo litt meningsløst?

Archage er ikke gratis da hoved elementet i spillet koster penger.

Og at det er kø nå rett etter release er vell ikke noe bombe. Dette kommer til å roe seg ned ganske fort regner jeg med. Du trenger ikke å betale noe som helst for å spille archeage. Vi som kjøpte denne pakka til 1100kr fikk tilgang til alpha og beta, samt noen ekstra stæsj ved release + 3 premium måneder. Jeg synest det er verdt det så lenge du kommer til å spille spillet.

Jeg har ikke hatt noen problemer med kø. Har vært kanskje 3 ganger jeg måtte vente i noen timer på å komme inn. Men det har vært sent på kvelden, og siden jeg er på US server så er det kanskje ikke så rart. Tilig på dagen og midt på dagen er det ikke noe kø. Men så spiller jeg på serveren der hvor alle de store twitch streamerene spiller på, så er ikke rart at det er mye folk på den serveren. :p

Du har betalt over 700 kr for og spille tidligere.

Det koster 100 kr i måneden for vanlige MMO.

Du fikk en kappe gratulerer.

Lenke til kommentar

Hvis et spill gir med timesvis med underholdning så er ikke 1000kr så veldig mye.. Skulle jeg kjøpt filmer for å få tilsvarende lengde med underholdning hadde det blitt mye dyrere.

I f.eks. planetside2 har jeg brukt rundt 2500-3000kr. Fordi jeg liker spillet, gjør det meg ingenting å bruke penger på det.

Skjønner ikke hvorfor du er i denne tråden engang hvis du ikke spiller spillet.

Lenke til kommentar

 

Var overraskende stor interesse for dette spillet. Tror også på at spillerbasen er stor når hypen gir seg også, ettersom spillet er veldig dypt. Blir nok mye mer driv i spillet når alle launchproblemene er over, og Auroria åpner :)

Det kommer fra samme tingen som Guild Wars 2, (YOUTUBE! SON=)

 

Ingen vet noe om spillet en at youtube MMO fans kaster seg over det, uten og egentlig gi noe serlig kritikk, som igjen ender opp med samme nivå som Guild Wars2,

 

Her er hva de sier på youtube

You can ring the bell on your ship, you can farm. the best thing is gliding.

det var det,,,,,,,,,, No thank youuu, venter på Black Desert heller. Det er ivertfall gratis.

 

 

 

ja du tror vel Black desert ikke kommer til å ha køer i førsten vel, eller at det er ordentlig "gratis", tror du seriøst spill produsenter bruker millioner av kroner å lage et spill bare for å gi det ut gratis? får folk slutte å være naive, som oftest med F2P mmo så ender du opp å betale mer enn et spill som ikke er F2P

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Nå har vi fiskebåt og flere galleoner i nox, så føler spillet begynner å forme seg nå. Over 50 medlemmer og god stemning! :)

Mye action på Kyprosa og, som det burde være på den mest populære serveren ;)

 

Personlig venter bare på Auroria så jeg kan få kjøpt den store traktoren. Får håpe det ikke er så lenge til.

 

 

Voldsomt til køer da...om ikke interessen avtar litt så må dem få på plass flere servere. Ikke snakk om at jeg venter i 1-2 timer for å spille altså..

 

Er mye mindre kø nå. Verdt å prøve spillet igjen, til og med som F2P :)

 

 

 

Var overraskende stor interesse for dette spillet. Tror også på at spillerbasen er stor når hypen gir seg også, ettersom spillet er veldig dypt. Blir nok mye mer driv i spillet når alle launchproblemene er over, og Auroria åpner :)

Det kommer fra samme tingen som Guild Wars 2, (YOUTUBE! SON=)

 

Ingen vet noe om spillet en at youtube MMO fans kaster seg over det, uten og egentlig gi noe serlig kritikk, som igjen ender opp med samme nivå som Guild Wars2,

 

Her er hva de sier på youtube

You can ring the bell on your ship, you can farm. the best thing is gliding.

det var det,,,,,,,,,, No thank youuu, venter på Black Desert heller. Det er ivertfall gratis.

 

 

Kan du finne deg en annen tråd å trolle i? Du har jo virkelig ikke noen annen interesse enn å sverte andre spill å reklamere for ditt eget. Ha deg vekk, troll!

 

 

...

Vi spiller på Shatigon og du må være Elf eller Nuian.

...

 

Hvorfor spiller dere på en "spansk" server? ;)

Lenke til kommentar

Hvilken server spiller dere på da Fnix? Selv klarte jeg å starte på en US server, da det sto som default da jeg startet spillet for første gang:P. Lagger veldig ofte, og har nesten ikke sjangs til PvP pga. laggen. Er level 48 også, så er surt å måtte starte på nytt på en EU server. :(

Ganske greit å spille på US server også da, siden det nesten ikke er en kjeft pålogget når jeg er på. Så jeg får all iron for meg selv. :D

Lenke til kommentar

Til tider kan det være litt kjedelig ja. Er jo selvfølgelig noen pålogget. Men på ettermiddagen og litt på kvelden er det veldig lite pålogget. Litt kjekt for da får jeg queste i fred i disse hostile sonene og i tilegg farme masse iron og stein. ^^ Fikk brukt 5000 labor points på 1 time, på kun å farme iron. :D

Etter klokka 12 på natta kan serveren være full.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...