Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det egentlig verdt det å betale 1200kr for den pakken? Jeg synes det er en absurd sum, og synes ikke det som er i er verdt så mye, selv ikke med spilletiden (premium) som er inkludert. Jeg vet ikke helt altså.

 

Den pakken er ikke verd det over hodet nå. Hovedsaklig var det jo alpha access som var det du betale mye for. Om du vil eie et hus eller en fast farm så må du nok betale pr. måned, men du trenger absolutt ikke å kjøpe en av founders pakkene for det. Ninjafarming fungerer også fint for mange så lenge du passer på.

 

Open beta starter jo imorgen kl 19:00, så da er det jo bare å teste spillet som F2P. :)

 

 

Er pure korean grind game, liker du grinde konstant så er spillet noe for deg.

 

Vil ikke påstå at det er så veldig mye grinding lenger, men noen ting er gjemt bak en "timewall" hvor det tar tid.

Men noe insane grinding er det, f.eks om du skal ha den aller beste båten i spillet, Black Perl. Det er egentlig en stor guild effort å få tak i en slik båt, så å få til det alene kan man fort bruke en måned eller 2 på å farme mobs om man ikke er steinrik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Værste MMO starten jeg har vært borti. Et godt spill, men hjelper ikke når serverne ikke funker. Greit nok at det er que, men når du blir dissconnecta hele tiden, og blir plassert tilbake i quen hele tiden er det ikke moro. Femte gangen i que nå... Tilbringer 15 minutter in game, en time i que, repeat...

Lenke til kommentar

Wtf.. Når jeg holder inne høyre tasten på musa for å f.eks. se meg rundt så er det akkurat som om at jeg slipper tasten. Samme skjer når jeg trykker ned W for å gå, så stopper karakteren min hvert 10. meter... Utrolig irriterende. Går jo ikke ann å spille slik. Prøvd å restarte spille, å endre grafikk instillinger. Men ingenting hjelper. :(

Lenke til kommentar

Er jeg bortskjemt som synes at det er stusselig med 4 servere.

Jeg er nr 1511 i køen

 

Vil heller ha en liten que enn for mange servere, spesielt i ArcheAge. I andre MMORPG spill kan man etter en tid merge servere om folk skulle slutte, i ArcheAge derimot blir dette veldig vanskelig da hus/farms ikke er instanced. Derfor, de kan ikke merge, og da har de heller for få servere inntil videre.

 

Blir dog litt mad om de åpner flere servere når F2P kommer. Da kunne de heller hatt de åpne nå, slik at de som er patrons kunne ha fått spredd seg slik at alle fikk land. Jeg var i que frem til kl 02 på headstart da jeg disconnecta hele tiden, så mistet de gode spotsa for å plassere hus, så bestemte meg heller for å bare levle og plassere hus etterhvert. Det var dumt, for nå er det helt tomt for land. Kan hende det er noe igjen oppe i den høyeste pvp leveling zonen, men det er et så dårlig spot at jeg heller venter til folk glemmer å betale skatt. Dette er på Kyprosa West.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...