Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

De kan møtes allerede i tutorialen. ;) Etter den kan du dra til Everstar Groove eller Northern Highlands (du velger selv), og de etterfølges av Celestion (etter EG) og Algoroc (etter NH). Først etter dem kommer du til byen. Men du velger selv om du vil dra til EG eller NH, så er du Human og vil spille med en Aurin er det bare å avtale hvilken av de to dere drar til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:)

 

vi trenger folk på Hazzak - PVP (dominion), gå inn på Nox.no og sleng inn en app! :)

 

(nox er en hel norsk guild)

 

 

Hei! Har prøvd å registrere brukeren min får ikke noen aktiveringsmail. Har du mulighet til å sjekke om registreringene har gått igjennom?

 

 

jeg skal høre med guildlederen imorra så skal vi nok få orden på det

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan server er populær å norsk guild? Og faction osv:)

 

vi trenger folk på Hazzak - PVP (dominion), gå inn på Nox.no og sleng inn en app! :)

 

(nox er en hel norsk guild)

 

 

Hei! Har prøvd å registrere brukeren min får ikke noen aktiveringsmail. Har du mulighet til å sjekke om registreringene har gått igjennom?

 

 

jeg skal høre med guildlederen imorra så skal vi nok få orden på det

 

Takker :)

Lenke til kommentar

klasse spiller du?

Jeg spiller DPS Warrior, skal nevnes at tanking abilities har blitt mye bedre, men ikke det samme kan sies på DPS fronten. Nå har ikke jeg hatt noen problemer med å tanke, men det er ikke helt min greie. Eneste oppgaven du har er jo og holde aggro og interrupte av og til. Blir utrolig kjedlig i lengden, spesielt wipe etter wipe i Veteran Dungeons fordi DPS'er ikke vet hva interrupts er. I tillegg når du teamer opp med pugs så klarer de heller ikke å stacke for å gjøre jobben 10x enklere for healer. Så heller ikke helt greia med at folk synes warrior var OP før patchen, nå er jeg fullt epic PvP geared (Battleground, ikke Arena), og jeg fikk juling av både medics og engineers.

Lenke til kommentar

Nå mistet jeg startrushet da jeg ikke hadde noen mulighet til å spille skikkelig før nå, og har nå kommet meg til level 15 og ankommet Thayd. Spillet i seg selv har jeg ingen problemer med å må si jeg liker det godt, men jeg må spørre ... er det bare meg, eller er spillet døende allerede? Kan godt være at jeg ikke ser forskjell på NPC's og spillere, men det er i hvertfall veldig lite. Spilte fire timer i strekk i sta, og møtte kun en person, og det var inne i Thayd.

 

Greit nok at det er lite folk i zones, noe som kunne vært kjekt for å levle i grupper, men når jeg kun ser en sjel, og det er i hovedstaden begynner jeg å lure. Forventet å se masse folk når jeg ankom Thayd, men neida. Noen mulighet for bytte server? De burde uansett merge servere hvis det er slik.

 

EDIT: Fant ut at jeg hadde gjort et dårlig servervalg. Dumme meg valgte Archon fordi den var anbefalt når jeg startet. Må jeg punge ut 20 euro for å spille et MMORPG i stedet for et solo online spill dropper jeg heller hele greia :/

Endret av SalucoN
Lenke til kommentar

Endte opp med å rerolle på Ascendancy Exile. Prøvde en Stalker denne gangen, og må si jeg virkelig liker Stalker, i hvertfall sammenlignet med Spellslinger. Tror gameplaystilen passer meg bedre. Level 8 allerede, så går fort, men litt surt likevell.

 

Det er en ting jeg ikke skjønner. Hvordan kan jeg joine en guild? Er en relativ fersk MMORPG spiller, men på de jeg har spilt tidligere har dette vært en enkel prosess.

 

Og som Exile, kan man besøke Dominion sine steder, som hovedstaden, og leveling stedene deres? Vil man da i PvE kunne bli angrepet av Dominions? Er det noen steder som er felles for både Exiles og Dominion også?

Lenke til kommentar

Spillet har floppet. Det har ikke noe med valg av server, faction eller zone du er i. Nå er den nye WoW expansionen også avduket, med release date og pre-event. Wildstar blir nok et nisje MMO sammen med alt annet som har kommet de siste årene.

 

Det er trist, men med forced grind hvor du ikke har råd til å tape en jævla dag, er det den veien det måtte gå. 10 levels i ekstra stats, er en del, og det tar lang tid å få EGs til alt det. Når de i tillegg lovet dyrt og hellig at dette spillet ikke ble en grindfest, burde man forventet mer. Ikke er det det særlig vanskelig heller, det er bare en idiotisk ide, skapt ut av noe nytt. Når man lærer seg telegaphs, er det like enkelt som alle andre MMO's.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...