Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

NoX'ere lover å stille opp for å drepe gankere anytime ;)

 

Blir tettere samhold og mer communityfølelse rundt det hele når vi kan komme å hjelpe hverandre i alle ting, ikke bare pre-oppsett av alt, som battlegrounds, arenaer, raid, dungeons osv.. NoX har mange PvP'ere som er sultne på World PvP ettersom de aller fleste MMO som har kommet den siste tiden ikke har støttet dette.

 

Men planen er å støtte en hardcore raid gruppe også.

Nei nyere MMO har ikke dette med god grunn. Det gir ingen verdi til et systemdrevet MMO som feks WildStar spør du meg. De har det kun med siden det passer i settingen (factions, delte soner).

 

Kan garantere at det kun blir en utømmelig kilde til frustrasjon- primært med medlemmer som har PvE fokus eller foretrekker PvP i ordnede former.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man blir max-level på en uke kan det være greit å ha world pvp som et ekstra alternativ i end-game. Denne PvP'en er ofte uforutsigbar og kan fort balle på seg, om store guilds plutselig backer hverandre opp og det blir store kamper ut av det. Men ofte i 90% av tilfellene så er det noen som ganker noen, ja.

Personlig så er jeg en PvP spiller som foretrekker arenaer og spesielt CTF, men jeg vil kunne ha muligheten til å kunne gå i store guild grupper å dominere områder så fienden blir tvunget til å faktisk gjøre noe med det.

 

Slik jeg har skjønt det er wworld PvP snillere i WS enn den var i vanilla WoW, hvor det finnes trygge områder også. (hubs)
Men selvfølgelig, dette er jo ikke for alle.

Lenke til kommentar

altså hvis man ikke tåler å bli ganka litt så er valget simpelt, spill på et PVE realm.. Der kan du kose deg med

dueller og arena / BG`s som du vil, og sikker flagge for /PVP hvis du føler deg sikkelig tøff

 

Det å se folk griner over at folk blir ganka på en PVP server gjør meg bare utrolig matt i kroppen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det å se folk griner over at folk blir ganka på en PVP server gjør meg bare utrolig matt i kroppen..

Klart. Men det skjer veldig ofte. Selv om de er innstilt på PvP. Folk er sånn

 

Ser ut som alle de norske/svenske guilds jeg har sett går for PvP server. Ser ut som jeg må lage noe selv for å få noe skandinavisk språklig på en PvE server

Lenke til kommentar

Det å se folk griner over at folk blir ganka på en PVP server gjør meg bare utrolig matt i kroppen..

Det som gjør meg matt i kroppen er holdningen til folk som deg. Enten går man full hardcore PvP med ganking som normalen, ellers får man værs å god holde seg til PvE-serveren. Hvorfor kan man ikke få en mellomting, der folk som har lyst til å prøve PvP også kan ha det moro? Jeg hater PvP nettopp fordi det er så mye ganking og fokus på å være "hardcore PvPer og leve og ånde for PvP". Dermed blir jeg værende på PvE. Elsket PvP i Quake 3 Arena og Unreal Tourmanent, men det begynner å bli en stund siden. Da var sidene omtrent likeverdige, og folk hadde ikke mulighet til feig ganking. Da var fokusert på å faktisk spille og prøve å bli bedre, ikke på å utnytte systemet og jakte på de som er mye svakere for å føle seg tøff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det å se folk griner over at folk blir ganka på en PVP server gjør meg bare utrolig matt i kroppen..

Det som gjør meg matt i kroppen er holdningen til folk som deg. Enten går man full hardcore PvP med ganking som normalen, ellers får man værs å god holde seg til PvE-serveren. Hvorfor kan man ikke få en mellomting, der folk som har lyst til å prøve PvP også kan ha det moro?

Det er jo det man har PVE-servere til? Servere hvor du selv kan velge når du skrur på/av PvP..

Lenke til kommentar
Det som gjør meg matt i kroppen er holdningen til folk som deg. Enten går man full hardcore PvP med ganking som normalen, ellers får man værs å god holde seg til PvE-serveren. Hvorfor kan man ikke få en mellomting, der folk som har lyst til å prøve PvP også kan ha det moro? Jeg hater PvP nettopp fordi det er så mye ganking og fokus på å være "hardcore PvPer og leve og ånde for PvP".

Man har mange PvP systemer alle kan delta i. Duels, Arenas, Battlegrounds, Warplots. Man kan fint delta i en av de på en PvE server.

 

Det er også derfor jeg ikke ser poenget med å ha World PvP i utgangspunktet. Det er veldig forutsigbart og kjedelig. Ikke som Cyrodiil i ESO hvor mange kan ha mange random encounters

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

Jeg spilte gratis betaen og må bare si at housing i Wildstar var utrolig interessant! Jeg bygget min egen challenge på mitt område som jeg da kunne ta hver halvtime for så å vinne ting eller en pengeform som brukes til nye housing produkter. man kan etterhvert etablere sin egen "farming" spot for mining eller andre professions. Man kan også endre på atmosfæren rundt huset ditt, og inføre vendor som kan komme ganske handy ettersom man bare kan teleporte inn og ut som man vil, med en viss cooldown.

Jeg fikk bare prøvd til level 17 og vil si det var ett bra spill generelt sett, om du vil dominere i "battleground" så ikke velg Exile i hvertfall på betaen var det ekstrem dominanse for Dominion.

Lenke til kommentar

Det er jo det man har PVE-servere til? Servere hvor du selv kan velge når du skrur på/av PvP..

Hva er poenget med å skru på PvP når ingen andre gjør det? Poenget mitt var at man absolutt burde klare å få til en PvP-server uten ganking i 2014. Ser ikke helt hvordan noen kan rettferdiggjøre å la noen få feige idioter ha det moro på bekostning av alle andre. Det ødelegger hele spillet for min del. Men så foretrekker jeg ærlig kamp, helst med hånd til hånd. Campere, gankere og andre feiginger holder jeg meg langt unna.

Lenke til kommentar

Jeg fikk bare prøvd til level 17 og vil si det var ett bra spill generelt sett, om du vil dominere i "battleground" så ikke velg Exile i hvertfall på betaen var det ekstrem dominanse for Dominion.

Battleground er vel 15 vs 15 uansett. Og her er det mulig å fylle opp fra alle servere (instance matchmaking er cross server)

 

Ubalanse i populasjon merkes vel bare i World PvP

 

 

Om noen flere ønsker seg en norsk/skandinavisk guild på en PvE server kan vi jo snakke sammen og se hva vi får til?

Meg og noen til har tenkt å lage en norsk/svensk Circle på en av PvE serverne. Slik at man kan danne et nordisk kontaktnettverk uten å dedikere seg til et guild. Dette for å ha en pool av folk til instances som snakker samme språk.

 

Guild er ikke aktuelt før man kommer til stadiet der man vil raide eller kjøre organisert PvP.

 

Planen er hvis Circlen blir populær og folk blir litt kjent så kan man etterhvert ta steget med å danne guild.

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar

 

Det å se folk griner over at folk blir ganka på en PVP server gjør meg bare utrolig matt i kroppen..

Det som gjør meg matt i kroppen er holdningen til folk som deg. Enten går man full hardcore PvP med ganking som normalen, ellers får man værs å god holde seg til PvE-serveren. Hvorfor kan man ikke få en mellomting, der folk som har lyst til å prøve PvP også kan ha det moro? Jeg hater PvP nettopp fordi det er så mye ganking og fokus på å være "hardcore PvPer og leve og ånde for PvP". Dermed blir jeg værende på PvE. Elsket PvP i Quake 3 Arena og Unreal Tourmanent, men det begynner å bli en stund siden. Da var sidene omtrent likeverdige, og folk hadde ikke mulighet til feig ganking. Da var fokusert på å faktisk spille og prøve å bli bedre, ikke på å utnytte systemet og jakte på de som er mye svakere for å føle seg tøff.

 

 

Tingen er da, forskjellen på PVE server og en PVP server at det er zoner som er er contested mot at du må flagge for PVP på PVE servere.

Og hvorfor blander du inn Quake 3 og Unreal Tournament?! har jo ikke no med dette å gjøre.. det er FPS spill.. er som å sammenligne Pizza og blomkål suppe...

 

 

Det er jo det man har PVE-servere til? Servere hvor du selv kan velge når du skrur på/av PvP..

Hva er poenget med å skru på PvP når ingen andre gjør det? Poenget mitt var at man absolutt burde klare å få til en PvP-server uten ganking i 2014. Ser ikke helt hvordan noen kan rettferdiggjøre å la noen få feige idioter ha det moro på bekostning av alle andre. Det ødelegger hele spillet for min del. Men så foretrekker jeg ærlig kamp, helst med hånd til hånd. Campere, gankere og andre feiginger holder jeg meg langt unna.

 

 

Forbanna piss det du skriver her, da får du gå å gjøre duels hvis du skal ha "fair" fights,

Tror ikke du forstår hva world pvp er jeg.. som sagt tidligere ENESTE forskjellen på PVP og PVE server at det er contested zone for world pvp, hvis du løper rundt å tror at man skal liksom ha fair fights i world pvp så har du missforstått hele konseptet.. da får du holde deg til duels, arena og battlegrounds, noe du har på PVE servere også..

Ganking generelt er for å få frem litt drama , eller å terge folk som griner over å ha blitt drept på en PVP server..

 

Det å tro at du skal komme på en PVP server og kun PVP på dine premisser blir for dumt..

Er sånne som deg som har ødelagt PVP servere og pvp generelt det siste 10åra, gå å test Linage2 og se ossen vi hadde det der..Der hadder vi verken quests, å få en LVL dager å få enda man spilte 8-9 timer om dagen (nå snakker jeg om høyere lvl 50-60) og man mistet XP når man døde i PVP.

 

Hvis noen skal komme å spille "vanilla wow" kortet her (noe som jeg antar ikke halvparten av dere har spilt en ga) å så husker dere vel hvor awsome tarren mill fightene var? Den gang hadde WoW PVP, ikke den carebare gjengen som spiller nå "å nei ikke gank meg nå, nå lvler jeg" så kommer de tilbake å dreper lowbies selv når de blir max lvl og tror de er no.

 

 

 

Det å se folk griner over at folk blir ganka på en PVP server gjør meg bare utrolig matt i kroppen..

Klart. Men det skjer veldig ofte. Selv om de er innstilt på PvP. Folk er sånn

 

 

 

Hvorfor er folk sånn? har de ikke spilt et annet MMO som er eldre enn wow ?!

 

 

Det som gjør meg matt i kroppen er holdningen til folk som deg. Enten går man full hardcore PvP med ganking som normalen, ellers får man værs å god holde seg til PvE-serveren. Hvorfor kan man ikke få en mellomting, der folk som har lyst til å prøve PvP også kan ha det moro? Jeg hater PvP nettopp fordi det er så mye ganking og fokus på å være "hardcore PvPer og leve og ånde for PvP".

Man har mange PvP systemer alle kan delta i. Duels, Arenas, Battlegrounds, Warplots. Man kan fint delta i en av de på en PvE server.

 

Det er også derfor jeg ikke ser poenget med å ha World PvP i utgangspunktet. Det er veldig forutsigbart og kjedelig. Ikke som Cyrodiil i ESO hvor mange kan ha mange random encounters

 

 

Kansje fordi folk vil ha det sånn? Før WoW kom med jævla factions så var det vanelig i MMO å ha FFA pvp , ergo alle kunne drepe alle, og man mistet XP når man døde, sånt skapte litt drama på servern, bruke ganking til å ha kontroll på ting, nå vet ikke jeg ossen Lineage 2 har blitt etter at det gikk F2P, men gå å test det å se hvordan MMO`s syr puter under armene på folk i dag, som en gammel gamer så er det KVALMENE å se hvordan spill har utviklet seg til idag etter at "gaming" og konsoller har blitt mainstream de siste 10 åra..

Endret av MrDarkey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...