Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Noen som har en beta key til overs denne helgen? Skulle gjerne hatt en til sambo, hun likte det da hun prøvde min konto for noen uker siden, så hadde vært greit om hun hadde egen konto denne helgen.

Fikk ingen keys selv, til tross for at jeg har signet opp tidligere og pre-ordret:/

 

Sendt!

Endret av Hornsalt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke liker en utfordring, japp. :) Så klart, sier ikke at ALT er sånn, men som regel er det mer verdt å dodge en telegraf enn å stå rolig.

Jeg mener selvsagt ikke at man bare står i ro. Er vel mer en definisjonssak hva man kaller dodge. Å spasere ut av en telegraf er ren logikk. Jeg regner ikke det som å dodge. Med dodging mener jeg å hoppe unna slag om ikke er telegrafert. Det er vel mer hele telegrafingen i første omgang jeg kaller WoW-ish. "Nå må du flytte deg, for her kommer et kraftig slag." Geez...

Lenke til kommentar

 

Om du ikke liker en utfordring, japp. :) Så klart, sier ikke at ALT er sånn, men som regel er det mer verdt å dodge en telegraf enn å stå rolig.

Jeg mener selvsagt ikke at man bare står i ro. Er vel mer en definisjonssak hva man kaller dodge. Å spasere ut av en telegraf er ren logikk. Jeg regner ikke det som å dodge. Med dodging mener jeg å hoppe unna slag om ikke er telegrafert. Det er vel mer hele telegrafingen i første omgang jeg kaller WoW-ish. "Nå må du flytte deg, for her kommer et kraftig slag." Geez...

 

Tja, sist jeg spilte WoW var det ikke stort med telegrafering der, med unntak av bossmods i raids og castbars. Har ikke spilt siste raidsa, men fortsatt.. Det er også med telegrafer som med andre ting - noen ganger kan du spasere ut, andre ganger må du dodge.

Så du vil heller ha et spill hvor ingenting blir annonsert? Hvor mobsa bare står rolig og plutselig treffer deg for 50% hp? For bare det at mobsa gjør seg klar til å slå er en form for telegrafering. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var så negativ til spillet etter å ha testet det i closed beta i november.

 

Nå har det jammen meg blitt mye bedre. Men først når du når level 15. Da begynner adventures og så kommer dungeons raskt etterpå.

 

Liker også at fokuset er på PVE og det raidsene virker veldig "hardcore". Nå gleder jeg meg som en unge

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NoX'ere lover å stille opp for å drepe gankere anytime ;)

 

Blir tettere samhold og mer communityfølelse rundt det hele når vi kan komme å hjelpe hverandre i alle ting, ikke bare pre-oppsett av alt, som battlegrounds, arenaer, raid, dungeons osv.. NoX har mange PvP'ere som er sultne på World PvP ettersom de aller fleste MMO som har kommet den siste tiden ikke har støttet dette.

 

Men planen er å støtte en hardcore raid gruppe også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...