Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilen forran bremser store deler av nedoverbakken..

Jeg bremset ikke én gang på vei ned. Første brems fra min side var under broen helt på slutten :p

 

Dagens tips. Gir ned et hakk så brems på girene! :dremel:

 

https://www.youtube.com/watch?v=BYT80B-n2QM

 

Ellers var jeg i det gode hjørnet idag igjen og slapp frem de større kjøretøyene :w00t:

https://www.youtube.com/watch?v=en3h-r-hDhg

 

--

 

Når det er sagt, så har jeg litt problemer med kameraet mitt når det kommer til sånn dirrelyd i opptakene. Viser seg at det er knappene på kameraet som henger for løst som er årsaken.

Er noen som har fått sitt kamera erstattet med nytt, men da jeg kjøpte mitt på ebay så gjennstår det å se.. Ellers skulle det visst bli løst om man tok en tapebit over knappene slik at de fremdeles er funksjonelle, men dirrer ikke.. så får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Bilen foran deg i bakken har sikkert automat

Ja det går an å gire ned på mange biler, men det er ikke hensiktsmessig så lenge en kan bruke bremsene

 

Min gamle bil som ble brukt lite var manuell og der rustet bremsene til slutt da jeg giret ned i stede for å bremse, bare for å sette det på spissen

Enhver bilmekaniker vil anbefale at man bremser på girene fremfor selve bremsene i slike situasjoner.

Om bremsene dine rustet så er det noe annet som er galt.. Man skal selvsagt bruke bremsene, men i bakker ol så er det høyest unødvendig.

Lenke til kommentar

Hadde en veldig close call med en fotgjenger forrige uke...

 

 

 

 

Hva bør man gjøre med sånne som denne dama her? Jeg har sett henne gjøre det der ikke mindre enn 3 ganger mens jeg har syklet, 1 gang mens jeg har brukt beina og 2 eller 3 ganger fra bilen. Hun lager ofte rot i trafikken med oppførselen sin. 

 

Endret av mreinha
Lenke til kommentar

 

Hva bør man gjøre med sånne som denne dama her? Jeg har sett henne gjøre det der ikke mindre enn 3 ganger mens jeg har syklet, 1 gang mens jeg har brukt beina og 2 eller 3 ganger fra bilen. Hun lager ofte rot i trafikken med oppførselen sin. 

 

 

Darwins lære tilsier at sånne som denne dama her lukes ut av trafikkbildet i det lange løp... :hm:

Lenke til kommentar

 

 

Hva bør man gjøre med sånne som denne dama her? Jeg har sett henne gjøre det der ikke mindre enn 3 ganger mens jeg har syklet, 1 gang mens jeg har brukt beina og 2 eller 3 ganger fra bilen. Hun lager ofte rot i trafikken med oppførselen sin. 

 

 

Darwins lære tilsier at sånne som denne dama her lukes ut av trafikkbildet i det lange løp... :hm:

 

 

Film så mange ganger som mulig. Få med trynet hennes, lever til politiet. Eller generelt oppfordre dem til kontroll på dette stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...