Gå til innhold

Tråden for egne og andres dashcam-videoer


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nok en kronidiot fanget på kamera. Folk er jo helt lobotomerte!

Tror jeg hadde tatt meg den friheten å blokkert han, hvis jeg hadde vært deg

 

Joda, det er jo det jeg burde ha gjort. Men igjen, så har jeg jo ikke lyst til å frontkollidere heller...

 

Slike folk burde man uansett regne som ustabile, og jeg har ikke tenkt til å prøve å blokkere alle ustabile folk som kommer kjørende i 1500-kilos metallvogner.

Endret av Sjulimann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I den farten der er det ikke store bremsingen som skal til for å stoppe. Lagt deg helt inn med en gang og han (gjetter på at det er det) har hatt god tid til å bremse ned(samt han har sett det og ikke akselerert like mye). Så stabil at han har kjørt i fronten på meg(deg) betviler jeg har skjedd - mikroskopisk sjanse for at personen er sååå ustabil.

 

Men som sagt, det er meg og oppfordrer ikke andre til å gjøre det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser hva du mener, og for å si det sånn; Jeg er tøff i tankene, men ikke i gjerningsøyeblikket, det går gjerne litt tregere der. Men det kommer seg, jeg tuta hvertfall! :p

 

Edit: Og fortsatt har jeg ikke lyst til å risikere bulk bare for å gjøre et poeng :p

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

 

Ikke lat som at det ikke er irriterende.

Snakk for deg selv!

 

Enig. Jeg er en av de som bremser litt ned når jeg ser det er biler langt forran som vil ut på veien.

 

Vet hvor irriterende det er når man bare må vente og vente til man får mulighet. spesielt i rushtider ol :p

 

eksempel (gammelt klipp som jeg har postet tidligere)

https://www.youtube.com/watch?v=lUJsSSYTQsY

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...