Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Black Friday, tror nok det er den enkleste måten å si det på.

 

Thanksgiving er i slutten av november og da er ikke Black Friday mange dagene unna, og dette er vel den største salgsdagen i statene.

Så begge konsollene vil nok være ute før det skjer sånn at konsollene ligger under juletreet til folk...

Lenke til kommentar

http://www.forbes.com/sites/johngaudiosi/2013/06/15/sony-playstation-4-launch-edition-already-sold-out-at-amazon/

 

 

In talking to a developer who wished to remain anonymous, gamers will see a difference on Day One when they compare third party PS4 games to Xbox One head-to-head. The developer told me the PS4 is 40 percent more powerful than Xbox One and games like Call of Duty Ghosts will be noticeably different out of the gate.

Lenke til kommentar

De er ikke de eneste. Jeg har akkurat ryddet ut av rommet til fordel for PS3 og PS4. Har ca 10 collectors edition som også skal ut.

 

CAM00008.jpg

 

Jeg skal ikke selge min X360, men jeg skal sette den bort da min Wii U som jeg bestilte i går ankommer sikkert denne uka.

 

Godt jeg har økonomien i orden, kjipt å måtte selge unna ting for å kjøpe noe nytt.... ;)

 

Ja, men så har jo USA en økonomisk krise, så vi må være stolte over å bo i Norge. ;)

Lenke til kommentar

200 000,- :eek:

 

Jepp og gøy det skal bli fremover med nye konsoller i november, samt mange spill skal skaffes!

Håper på Xbox One kommer 15. november og PS4 27. november

Trenger litt mellomrom fordi om begge kommer samme uke blir det ganske mye å pakke opp og spillene skal spilles!

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...