Gå til innhold

Next Xbox Reveal, 21. mai, 1900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som gamer så var det her utrolig skuffende, jeg forventet ikke å se mye spill da dem gjør lurt i å spare mye til E3. Men det lille dem hadde bestemt seg for å vise burde ha vært spennende! Noe dette ikke var overhode.

 

Lite teknisk informasjon om selve konsollen i forhold til Sony som var forholdsvis grundig med dette.

 

Er ekstremt klart nå at Microsoft satser på markedet i USA akkurat som dem har gjort hele tiden. Tjenester og funksjoner resten av verden ikke får brukt eller er like interisert i.

 

For min del så er Sony overlegen så langt i den kommende "konsoll krigen".

helt enig

 

oh lol snap!!!!!!!

Lenke til kommentar

Kan noen fjerne Samco fra forumet

 

Barn spiller ps? Er jo de som har vært for hardcore gamere de siste åra. MS har jeg fokusert på kinect 2 år på rad på E3 og nå TV.

 

Ble ikke akkurat imponert over MS sin pressekonferanse sammenlignet med Sony sin.

 

Ja, fordi du er jo så mye mindre fanboy selv...

 

Sony viste ikke en gang konsollen. På en konsoll avsløring...

 

Og spillene var Killzone og? Knack?

 

E3 er om et par uker. De vil jo selvsagt ikke vise alle spillene nå og ikke ha en drit å vise på E3.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Ja, fordi du er jo så mye mindre fanboy selv...

 

Sony viste ikke en gang konsollen. På en konsoll avsløring...

 

Og spillene var Killzone og? Knack?

 

E3 er om et par uker. De vil jo selvsagt ikke vise alle spillene nå og ikke ha en drit å vise på E3.

Jeg har ikke ps3 en gang, jeg er kjempe glad i ms, men dette var dritt.

Lenke til kommentar

Som en gamer var dette en skuffende suppe. Ikke noe gameplay, bare CGI på Forza 5. Var altfor mye Kinect, av det vi så vil ikke fungerer her, og da passer ikke navne Xbox One heller. Alt med å kontrollere Xbox med voice funker ikke på X360 engang, hvorfor skal det fungere nå med One :p

Men foruten det så likte jeg helt greit designet til den nye konsollen og kontrolleren.

 

Bor man i Amerika, er Xbox One en gud i deres hender, da får man alt Xbox One har å tilby

 

Den er litt stor, så kansje jeg må allerede bytte ut tvbenk med den 1.8 meter lange jeg har fra før av. Vil ikke stue bort dem gamle konsollene heller.

 

Activision og EA sammerbeid, ja jeg så ikke den komme :tease: . DLCer ikke veien å gå.

Ble heller ikke spes imponert av Call Of Duty uansett.

Var veldig viktig å fokusere på hendene når man holder et våpen, spesielt skrubbsårene man aldri vil se når du kløyver deg igjennom i neste Call Of Duty.

 

Orket ikke skrive imens denne konferansen var igang, bedre å ta sluttoppgjøret når den ble ferdig.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg synes dette ble et nederlag;

  • Bruktspillsperre
  • Ingen bakover kompatibilitet
  • Sterk mulighet for krav om permanent Internet forbindelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...