Gå til innhold

Next Xbox Reveal, 21. mai, 1900


Anbefalte innlegg

xbxone-ps4-wiiu-chart.png

Har blitt bekreftet at xbox har amd soc

 

"In fact, a custom SOC (system on a chip) module made by AMD contains the CPU/GPU chip, the memory, the controller logic, the DRAM, and the audio processors, and connects directly to the heat sink via a phase-change interface material. Whew."

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Btw har det blitt sagt noe om pris enda? Hva er sannsynlig? 4000NOK?

 

Ingen pris, men komplett har lagt den ut til 4990 kr. Så om du forhåndsbestiller så får du den til 4990 kr om den kommer til å koste mer, og om den blir billigere så får du pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Ingen pris, men komplett har lagt den ut til 4990 kr. Så om du forhåndsbestiller så får du den til 4990 kr om den kommer til å koste mer, og om den blir billigere så får du pengene tilbake.

 

Ok, takker :)5000 på et studentbudsjett er ikke akkurat uproblematisk :/ ser ut som det må jobbes litt ekstra i sommer og noen bykvelder sløyfes

Lenke til kommentar

Hm, en par ting.

Man kan nå da kjøpe ett spill, installere det. Selge det tilbake til Gamestop og så bare fortsette å spille det når det er installert på HDD. Jaja, men varer jo ikke sålenge når man kun har stusselige 500GB til lagring.

 

Hva tror du salgsverdien på et Xbox1- spill blir hos Gamestop? Jeg tipper rundt NOK 0,-

Med mindre Gamestop får seg en ordning med MS at de kan selge nye koder som legges med bruktspilla. Da blir det kanskje opp mot NOK 50,- ??

Lenke til kommentar

Okay, ka forventet du? ein haug med spill?

 

Ja, for eksempel. Jeg driter i om jeg kan se en trailer mens jeg ser på en film, jeg driter i om jeg kan snakke til xboxen og styre den ved å vifte hendene mine i lufta, jeg driter i jævla smartglass når jeg har spaken i hånda, jeg driter om jeg kan stå oppreist foran tven og danse til et jævla ubrukelig dansespill, jeg driter i om jeg kan ha kleine videosamtaler via skype.

 

Betale for å kunne spille brukte spill, hva faen er det for no' bullshit? Men en ting var jo bra - de klarte å fikse på den D-paden etter 12 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det ser ut til at dette ble et vendepunkt for meg og at neste konsoll på meg blir en union med Playstation 4. Forrige gang jeg spilte Playstation var i 2005. Det vil da demre en Playstation æra for meg snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kinect required in all cases for #XboxOne to function

 

Når sa de det? At mye kommer til å være styrt med Kinect betyr ikke at det er fullstendig avhengig av det.

 

Angående GPUen så har du jo sagt 5 billioner transistors

nærmeste som kommer der, er Tahiti RV1070 tahiti fra 2011 fra amd. Kan også stemme fint

 

Er det en dårlig, eller bra ting?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...