Gå til innhold

Next Xbox Reveal, 21. mai, 1900


Anbefalte innlegg

- Xbox One er ikke bakoverkompatibel.

- Xbox One lar utviklerne bestemme nettkrav.

- Xbox One vil trolig blokkere bruktspill.

- Xbox One satser på TV.

- Xbox One krever Kinect.

 

Dette er noe av det jeg har huket opp via Twitter til nå.

Always on er avkreftet av don matrick så det er jo bra

 

sa det på gametrailers/spike

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Men kjøre vene, hva syns du var så fryktlig bra?

Det her var jo rett og slett piss dårlig.

Vi fikk se noen ferdig pre-rendra cgi klipp av EA Sports spill og Forza 5.

De siste 58 minuttene var det snakk om at du kan nå si "Hei Xbox TV, Hei Xbox IE og HEI Xbox Skype" og da multitasket SPILLKONSOLLEN "seamlessly".. for no drit! Og du kan banne på at dette ikke vil fungere på Norsk, og resten av skvipet er "for North America exclusively"

 

Denne event'n kunne de ha droppa.

 

Tja, rent personlig så bryr jeg meg svært lite om innholdsmulighetene ettersom jeg bare spiller av og til.

 

Ikke at poenget mitt var at jeg synes noe er veldig bra heller.

Lenke til kommentar

Dette var jo en stor skuffelse, men ms solgte seg inn hos amerikanere med all tv dritten og amerikansk fotball.

 

Sony har flest spill studioer og kvaliteten på produktene er ihvertfall klasse, akkurat som BMW you dig. !..

 

Jeg tror faktisk ikke jeg så noe ren gameplay i det hele tatt jeg ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har blitt nevnt et par ting på twitter men ikke bekreftet noe, var snakk om at bruktspill ikke vil fungere etc

 

Det er sagt at alle spill krever installasjon, og at det blir mulig å spille det uten disken. Mye sier seg selv. Det ble også sagt at de gir utviklerne muligheten til å bruke cloud til alt mulig, noe som blir å føre med seg nettkrav.

Lenke til kommentar

Tja, rent personlig så bryr jeg meg svært lite om innholdsmulighetene ettersom jeg bare spiller av og til.

 

Ikke at poenget mitt var at jeg synes noe er veldig bra heller.

Så egentlig burde du kjøpe deg en Apple TV istedet for Xbox One? Eller, er det samme greia? Jeg er litt confused etter pressekonferansen :hm:

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som gamer så var det her utrolig skuffende, jeg forventet ikke å se mye spill da dem gjør lurt i å spare mye til E3. Men det lille dem hadde bestemt seg for å vise burde ha vært spennende! Noe dette ikke var overhode.

 

Lite teknisk informasjon om selve konsollen i forhold til Sony som var forholdsvis grundig med dette.

 

Er ekstremt klart nå at Microsoft satser på markedet i USA akkurat som dem har gjort hele tiden. Tjenester og funksjoner resten av verden ikke får brukt eller er like interisert i.

 

For min del så er Sony overlegen så langt i den kommende "konsoll krigen".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hele ms greia var jo 'heavy' fokusert på det amerikanske markedet.. media boks, interaktiv tv, film, allt foregår i cloud, abonnent her og abonnent der osv. hele greia virket som et penge sug uten like... må ærlig si at jeg ikke ble kjøpt som en kunde her. jeg fant ikke noe av interesse unntatt nyeste cod og det kommer til flere platformer uansett...

Endret av Zombien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt største problem er at jeg ikke ser på TV lenger omtrent

 

Alt blir streamet, TVen blir ikke brukt.

Joda morsom teknologi, men det er ikke noe for meg. Samtidig så syntes jeg kinect 1.0 var et mareritt, krevde mye plass, fungerte ikke alltid så ja. Er bare litt negativ.

 

Jeg vil spille spill, det er derfor jeg vil ha en spillkonsoll. Alt dette med TV greiene bryr jeg meg ikke om, og det er litt synd

Lenke til kommentar

Dette var jo en stor skuffelse, men ms solgte seg inn hos amerikanere med all tv dritten og amerikansk fotball.

 

Sony har flest spill studioer og kvaliteten på produktene er ihvertfall klasse, akkurat som BMW you dig. !..

 

Jeg tror faktisk ikke jeg så noe ren gameplay i det hele tatt jeg ?

Du har rett i alt det du sier. Bortsett fra BMW, haha neida.

 

Ikke noe gameplay osv osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...