Gå til innhold

Deres upopulære spillmeninger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var nok et forsøk på oppbygning, som kanskje ville funket fett om vi ikke hadde hatt det så gøy med å hive blikkbokser og telefoner på Combine-soldater.

 

Hm, mulig du misforstår meg, jeg snakker altså om det første spillet. Ingen Combine-soldater der, kun en kjempelang taubanetur der du stort sett henger rundt og glaner på fjellveggen i noe som føles som en halvtime (i realiteten er det vel nærmere fem minutter).

Lenke til kommentar

  • Jeg synes Halo er dritkjedelig og forferdelig ræva, og jeg regner meg selv som elsker av FPS-genren.
  • Forstår ikke at folk vil ha cross-game-chat, da jeg i singleplayer vil fordype meg i historien og i multiplayer vil snakke med de jeg spiller med. Sikkert fint for de som ikke har noen annen sosial omgang bortsett fra å spille da.
  • Achievments og thropies har ødelagt mer enn det har gjort godt.
  • Half-Life 2 var ekstremt skuffende. Har startet på det ca ti ganger, men enda ikke rundet det.
  • Synes de fleste gamere virker utrolig latterlige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BF3 er en skuffelse, BF4 blir det også.

Alle Nintendo sine serier var brukt opp i '94.

Det finnes ingen gode historier i spill. Selv den kjipeste boka overgår den beste spillhistorien.

Turbaserte spill suger eselører.

99% av alle indiespill er basert på mekanikker som var brukt opp i '94.

Konsollekslusiver er blandt de mest ødeleggende tingene i bransjen.

Uncharted er kjedelig.

Heavy Rain er noe av det kjedeligste jeg har spilt ("Emootionnss!!!")

Halo er møkkjedelig

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

  • Mass effect 3 er sinnsykt mye bedre enn bruker scoren på metacritic skal ha det til
  • Mario og zelda har gått ut på dato ( selv om jeg elsker de gamle nes spillene)
  • Nintendo finn på noen nye IPer, største oppfølger melkeku som finns.
  • Er litt lei indie markedet som er overfyllt av spill som kunne vært gratis på 123spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

  • Achivements/trophies synes jeg er såpass fristende for meg at jeg nekter å spille spill som ikke har dette, nesten uansett hvor bra spillene er.
  • Jeg liker spill jeg kan spille gjennom nesten uten å dø i det hele tatt.
  • Jeg hater Super Mario spill
  • Jeg er ikke alltid like glad i konkurranse i markedet, dvs jeg hadde likt hvis Steam styrte alt av PC spill i markedet istedet for å hoppe frem og tilbake fra lignende tjenester.

Lenke til kommentar

Hmm skal vi se..

Som jrpg fan, synes jeg Xenoblade Chronicles og Ni No Kuni var overhypet spill og ganske kjedelig.

 

Kan jo lage en "regel" til det, der diskusjon må taes i "spoiler tags" hvis man er uenig i noe, samt man kan ikke svare uten å legge til en ny påstand? ^^

 

EDIT: Jeg hater folk som ikke klarer å editere sin siste post slik at de lager dobbeltposter.....

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

"Spill uten historie er som oftest noe umodne tetosteronbomber liker".

You what, mate? Spill uten historie er som oftest noe voksne liker, fordi spillhistorier som regel er så banale at det må en umoden sjel til for å sette pris på dem. Hva spiller gamlinger? De spiller Tetris.

Endret av Isbilen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

  • Platformspill som Ratchet & Clank og Sly Cooper slår Mario langt ned i rørleggerbuksene
  • FIFA- og NHL-spillene har ikke gjort noe nyskapende på flere år
  • Jeg gikk lei Portal 2 før jeg var halvveis ut i spillet. Lærte meg å elske det etter jeg var ferdig med hele enspilleren.
  • Det nye SimCity er faktisk utrolig bra, og fortjener en langt bedre Metascore enn det har fått
  • Vita er en god konsoll

Lenke til kommentar

You what, mate? Spill uten historie er som oftest noe voksne liker, fordi spillhistorier som regel er så banale at det må en umoden sjel til for å sette pris på dem. Hva spiller gamlinger? De spiller Tetris.

Jeg er nesten enig, men det finnes enkelte spill som virkelig gjør intrykk, uavhengig av historiens "kvalitet".David Cage har skrevet mye spennende
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...