Gå til innhold

Kamptråd: Tottenham Hotspur - Manchester City


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var da også en måte å se det på.

At Tevez gir en god pasning og holder vekk to spillere er selvfølgelig elendig Spurs-fotball, ikke gode individuelle prestasjoner.

 

At en spiller får avslutte helt upresset og umarkert fra ti meter er ikke godt nok forsvarsspill i mine øyne, men mulig vi har ulike syn på hva godt forsvarsspill er.

 

Ser nok et eksempel på lite konsekvent dømming. Giroud ble utvist i går, Nasri slipper unna med en nesten identisk takling i dag.

Lenke til kommentar

Mye av grunnen ligger i hvordan Tevez drar med seg to spillere vekk fra boksen og åpner rom, Walker dekker rommet ved bakerste stolpe og den andre tar opp truslene nærmere ballfører.

 

Kommunikasjonsmangel, ja, men jeg mener fortsatt den offensive prestasjonen til Tevez overskygger feilene til forsvarerne.

 

Men kanskje vi har et forskjellig syn på bevisst og godt angreps-spill.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Pleier ofte å være to forskjellige tv-stasjoner i samme kommentatorboks, da er det vanskelig å fjerne lyden fra de som sitter rett ved siden av. Sikkert det som har skjedd.

Hørtes fornuftig ut. Ellers er jeg virkelig glad vi gikk for Azpilicueta i stedet for Walker. Ut i fra det jeg har sett har han virkelig tapt seg siden forrige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...